Imorgon

Hejhopp! Jag vaknade pigg och utvilad halv 8 imorse :-) är inte heller lätt att sova när solen skiner rakt in i sovrummet, men det är ändå ett mycket trevligt uppvaknande så det gör absolut ingenting! Ska snart bege mej mot öjebyn för att sedan fara en sväng förbi ams. Måste ha lite papper ifyllda så att jag får min stämpling. Herregud vad less jag är på det... Har blivit en massa tjorv efter det att jag fick börja stämpla genom försäkringskassan istället för a-kassan. Denna jävla regering säger jag bara, usch! Men det här blir sista gången för sommaren iaf, så det känns ju bra! :-)

IMORGON kommer Lena & anders. Jippi! Är alltid så grymt kul att ha henne hemma. Beroende på vad det blir för väder så får vi se om det kanske blir en liten fest på lördag. Jag hoppas att solen vill visa sig heeela helgen!
Hoppas också att det ska vara fint väder så att även jag kan få lite sol på min kropp.. Jobbade ju igår precis under dom bästa soltimmarna och så blir det även idag. 12 - 15.00, typiskt!
Nu inser jag hur grymt deprimerad jag kommer vara i sommar då jag kommer jobba 7 - 15.45 varje vardag och det är sol ute. Mest irriterad lär jag nog vara då Johan får semester och kommer fara på havs. Bläää! :p



Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jo dom hade flera varianter men som du säger - dom små storlekarna är typ redan slut :/ Jo det är helt okej men jag och Johan kom just hem från akuten, Johan har spruckit ena ögonbrynet i ett slagsmål. Jävligt trist, men det löste sig ju :) Hur är det med dig?

2008-06-06 @ 02:31:34
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Maja

Jo det var en massa folk ute, riktigt trevligt! Det började med att Johan skulle gå emellan och stoppa bråket men slutade med att dom flög på honom ensam. Men Johan måste alltid ha sista ordet så det blev ett jääävla liv. Nåja, alla verkar ha fått smaka så antar att det är avslutat :P

2008-06-09 @ 01:16:17
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nu tycker jag de va lite för längesen du uppdatera :p

2008-06-10 @ 19:02:29
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0