Lyckan är total

Har just kommit hem från jobbet... Fick sluta tidigare idag för att chefen skulle på semester och ville hem tidigare! Det var väääldigt uppskattat!:) Och ännu mer uppskattat är det att det nu är långhelg... Som jag väntat! Jag och johanna har haft nedräkning :p
Är jävulskt tur att jag har henne i samma byggnad må jag säga.. Hade nog inte överlevt annars...

I helgen blir det bara lugnt, är första midsommaraftonen som jag är nykter på många år. Men det blir skönt! Ska antingen till johans föräldrar och äta gott eller så är vi nog bara hemma och gör nån gomiddag med efterrätt:)

Vi hade tänkt fara till Ikea på söndag, men får skjuta upp det 2 helger för min kära mormor fyller ju år, och jag kan bara inte låta bli att fara dit då. Skulle få så himla dåligt samvete! Vi ska köpa ett nytt skrivbord på ikea, men vi får klara oss utan i nån vecka för jag har då absolut inte tänkt ha det här gamla fula :p
Är ju flyttning som gäller nästa helg. Känns som ändå tråkigt, men jag klättrar på väggarna här snart! Tror ändå inte att vi kommer att bo där så himla länge, för inte kan jag ju förneka att jag är grymt sugen på hus... Hade bara tänkt vänta tills jag får något fast jobb.

Näe nu måste jag mot min vilja städa här hemma! Usch, det är inte precis så att man är sugen på det efter att ha gjort det en hel vecka kan jag lova...:p Men lägenheten håller på att svämma över av saker och damm, huvva :(
Blev förresten glatt överraskad av min lilla johan i förrgår... Vad det gällde återkommer jag med senare!
Hejs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0