Midsommardagen

Är grymt skönt att slippa vara bakis idag! Var en väldigt skön dag igår... Jag och johan var hos mamma i princip hela dagen... Grillade och åt blåbärskaka med vaniljvisp till efterrätt. Sedan spelade vi kubb. Jag och mammsen mot johan:p
Han var så jävla säker innan att han skulle som han säger - krossa oss. Men jag skulle nog säga att det blev tvärtom! Vi vann över honom 3 ggr :-)
Då blev det lite sura miner från hans sida, men det gick över rätt fort..

Idag har vi monterat ner sängen och hallmöblerna. Så inatt(och en vecka framåt) ska vi sova på enbart madrasserna på golvet. Blir nog inte särskilt skönt:p

Nu har jag inte tid med det här nå mer, ska göra en tårta till mormor som fyller år imorrn. Och sedan ska jag göra mej klar för att fara till Anna.

Grattis på 23-års dagen Lena! Puss & hej :)



Kommentarer
Postat av: Lena

Haha tack gumman :) kanke kommer en snabbbis nu på ons lr tor, far hem lör :)

2008-06-21 @ 23:39:09
URL: http://lena85.blogg.se/
Postat av: Sofie

Dax att skriva nå nu tycker jag =) vi syns i morrn!

2008-06-25 @ 23:09:46
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0