Sommarkläder tack!

Sådär ja.. Då har jag duschat och gjort mej klar. Och varit ut på prommis med Amie.
Blev utringd för jobb idag. Så ska och jobba mellan halv 1 och halv 4.. Marie sa att det var fullt ös där så jag vet vad som väntar... Hade tydligen kommit massa nya varor också. Lär väl förmodligen hitta något jag vill ha, brukar bli så..

Hade egentligen tänkt fara till mamma idag och sola... Är helt underbart väder ju! Var där igår också, och det var grymt skönt. Men jag tror att det är ännu varmare idag. Kändes så då jag var ute med Amie. Är ju typ vindstilla.

Har kommit fram till att jag behöver massa nytt till min sommargarderob.. Kanske får med mej nåt plagg hem sen, vi får väl se!:-) Shorts skulle verkligen behövas om jag nu lyckas hitta några som jag iaf ser lite normal ut i.. Är inte lätt då man är 1,57 lång kan jag lova...!

Nu ska jag börja röra mej mot staden! Sola lugnt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0