Sommar sommar!

Attans.. Jag som var så duktig där ett tag och uppdaterade i princip varje dag. Men det sket sig ju till slut :p

Lite kortfattat om helgen då...

I fredags så färgade jag håret på sofie. Och sen for vi till frida för att se talangfinalen. Åt apelsin och chips(men jag måste väl erkänna att det blev mer chips för mej, godisgrisen:p). Tjejen som vann - Zara Larsson, var då hur duktig och söt som helst. Så det var helt rätt tyckte jag :-)

Lördagmorgon hade vi bestämt att vi skulle gå på loppispremiären, och det gjorde vi - jag, sofie, johanna & frida.
Men där blev vi inte mer än 30min så var vi less. Så då traskade vi in till stan och satte oss på rollan istället. Hur mysigt som helst, strålande sol & underbara tjejer. Det är sånna stunder man längtat efter i vinterkylan..
Och det var inte tänkt så, men sedan blev det iaf fest. Jag, sofie, sara, frida & johanna for till Idas gårdshus på norrmalm. Verkligen jättemysigt hus! Vi satt ute på hennes altan mest hela kvällen och surrade.. Var ju så underbart väder, så det var ju mest pga det man blev sugen på att dricka lite öl :-)
Och det blev då lyckat, som det oftast brukar bli då det inte är planerat.

Söndagen är ingenting att berätta om, helt ärligt låg jag mest i sängen framför tvn bakis och jävlig. Precis som jag förtjänade!

Tack och hej!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Våra inlägg blir lite lika ibland =) hehe

2008-06-02 @ 14:56:54
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo menar ju de =)

2008-06-02 @ 16:58:18
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Lena

ja som det känns nu vet jag inte om jag e så sugen på fest men kanske kommer, om inte annat e vi ju med er iaf :) men jag har ju vin iaf så jag kan dricka det. :)

2008-06-02 @ 22:04:55
URL: http://lena85.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du måste läsa X blogg. Snacka om svartsjuka, helt otroligt. Förstår varför hon inte har några vänner. Jaja, men vi är ju iaf mognare än så. Saknar dig vännen, puss!

2008-06-03 @ 17:37:01
URL: http://emelielarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0