Helg, äntligen!

Hallå hallå! Fredag idag, UNDERBART!!:)
Har varit sjukt trött igår och i onsdags så har inte ens orkat sitta vid datorn... Är så mycke nytt jag ska lära mej så det har mest bara snurrat i mitt huvud. Var jävligt orolig igår efter det att jag kom hem från introt. Följde med kvinnan som jag ska vikariera för nu dom första 4 veckorna.. Och då visade det sig att hon blandannat hade patologen som område där hon städade. Jag visste inte vad det var först men då förklarade hon att det var dit dom som avlidit kom innan begravningen :-/ Så vi gick ner dit, längst ner i källaren. Och jag med världens klump i magen. Usch va obehagligt det var! Blev nästan gråtfärdig... Där skulle jag alltså städa SJÄLV en gång i veckan. Aldrig tänkte ju jag såklart...
Som tur var så ringde jag då iaf chefen imorse och förklarade för henne hur läget var, och hon sa att vi skulle lösa det - jag behöver alltså inte fara dit. Skööönt! Vilken lättnad.
Annars har det gått bra dom här dagarna, känner mej väl inte så jättesäker på det jag ska göra, eller framförallt - vars jag ska vara. Men det lär jag mig nog till slut.

Idag har jag varit på stan med sofie och johanna. Gjort bort systemet till imorgon och så hann jag ju i vanlig ordning hitta kläder jag vill ha. Får se hur det blir med det...

Längtar sjukt mycket till imorrn! Då ska jag och tjejerna p
å sjöbodan för att se fotbollen och käka där.. Vi ska åka dit i en BLÅ bubbla som vi ska pynta lite med svenska flaggor. Haha! Sofie hade först tänkt gå in helhjärtat med klädseln och prövade en blå klänning och knallgula leggings. Slutade dock med att hon bara köpte klänningen, men det blir nog bra med lite målade flaggor i ansiktet :P
Jag är ju verkligen ingen fotbollsnörd, tycker egentligen att det är en väldigt tråkig sport att titta på. Men när det är EM och vi ska till ett ställe där stämningen lär vara på topp så blir det nog klockrent iaf! Kommer säkert sluta med att jag står å skriker ungefär lika mycket som alla andra :-)

Nu måste jag ut me vovven... Ha en trevlig helg! Tack och hej :-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vad jag också vill vara med er och skrika på en uteservering! ja längtar efter er ju!!! men vi får peppa till PDOL, vi kommer då! men jag kommer också hem 9-10 juli tror ja :) ha en trvlig helg gumman..Puss

2008-06-14 @ 09:24:30
URL: http://lena85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0