Fotbollskväll

Var grymt kul igår! Som jag sa tidigare så är jag ju inget fotbollsfan, men nog fan satt jag spänd och följde matchen ändå. Grymt jävla irriterande att inte Sverige kunde hålla 1-1 i en min till! Ni kan ju bara tänka er hur mycket skrik det blev på sjöbodan då! Och när Sverige gjorde 1-1 var det verkligen inte sämre... Folk ställde sig på borden och skrek, blandannat min lilla johan. Haha :)
Innan vi for till sjöbodan så åkte vi runt i en blå cabbad bubbla. Grymt cool! :)


Eller hur?! :))

Efter matchen så for vi tjejer till Sofie där vi satt och surrade och drack lite billigare alkohol som vi köpt på systemet. Är ju fan inte billigt att dricka ute.. 60:- för en öl är verkligen inte nånting som jag har råd med på en hel kväll!
Kvällen avslutades med utgång på 1906. Jag och johan gick dit själva, det händer ju inte varenda dag precis! Vi kunde nämligen inte komma överens om vars vi skulle gå ut, så därför blev det så. Och jag misstänker att dom andra gick hem istället för på kalles eller pentryt ändå. Jag var ju på topp, och inte vill man ju gå hem då! :)
Det var grymt mycket folk ute, som det brukar vara på 1906. Men kul hade vi!


 
Fler bilder finns på min pixbox.

Imorgon börjar en ny jobbvecka, så ikväll ska jag passa på att slöa rejält i soffan. Heeejs! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Joo absolut! imorrn kanske? jag jobbar ju då fredag så.

2008-06-18 @ 17:45:46
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jajust ja, ni ska och fika. joo jag följer säkert med, men vilken tid?

2008-06-19 @ 12:41:35
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0