Varning för långt inlägg!:)

Har verkligen tappat lusten för att skriva här egentligen, men slänger väl in ett snabbt inlägg ändå,(blev dock inte så snabbt som jag hade tänkt...)
Jag får mina ryck ibland då jag tycker det är kul att blogga. Men det börjar bli mer och mer sällan tyvärr :/

Som vanligt så har en hel helg och lite till hunnit springa förbi efter att jag skrev sist, så jag börjar väl med att säga att helgen har varit jättebra!
Fredagen blev en av de stressigaste dagarna på väldigt länge, eller egentligen var jag väl kanske inte stressad. Utan var mer så att vi hade fullt upp. Jag och johan for hemifrån där kring 12 och var inte hemma igen förrän 12 timmar senare! Och ingen utav sakerna vi gjorde var överhuvudtaget planerade förutom den som vi trodde snabba visiten till hans föräldrar :p
Blev iaf att vi fick hämta tommys vattenskoter bortanför havsbadet med släp för att han och roger inte orkade köra hem den igen. Sedan grillade vi tillsammans med han och anna. Och efter det så ville johan köra cross så då for vi till grönan så han fick leka lite!:-)
Och då vi äntligen var påväg hem därifrån så fick vi naturligtvis punka på släpet... Så där stod vi, mitt i skogen och jag kan säga att myggorna har nog aldrig varit ihärdigare! Men det löste sig iaf till slut. Backman fick komma och hämta upp grejerna tommy hade på släpet med traktor och så körde vi på fälgen hem. Det gick ju också!:-)

I lördags blev det efter lite tveksamheter pga av vädret till slut fest och utgång. På förfesten höll vi till hos anna. Jag, lena, sofie, emma och anna(givetvis)! Jag hade iaf jättekul, är väldigt sällan jag har tråkigt tillsammans med dom flickorna;)
Utgång blev det på 1906. Väldigt efterlängtat! Älskar det stället på sommaren. Ännu bättre är det ju förstås då det är varmt och härligt ute, men jag klagar inte över i lördags ändå! Vi behövde ju iaf inte vara med om något regn, och det är ju huvudsaken!

Brudarna hos Anna

Sofie och jag:-)


Och som ni ser så har jag inte hunnit sola nånting än! Som sagt, jag lär ju vara blekast i stan i sommar :(

Har just ätit en blandsallad från ängeln och är nu proppmätt! Tjejen som gjorde den var troligtvis ny vilket innebar att jag fick MYCKET mat. Det gillade magen som inte fått i sig något sen personalmötet med gina imorse :-)

Imorgon ska jag på introduktion på städet där jag ska vara i sommar, detsamma gäller på torsdag... Vet inte om jag ens nämnt det här - men ska agera städtant på sjukhuset. Var ju egentligen meningen att jag skulle vara på Gina, men var tvungen att tacka nej till det eftersom att jag endast fick som mest 16tim/vecka vilket är alldeles för lite! På städet fick jag ändå 100 och 75%, så valet var ju enkelt om än arbetsuppgifterna är långt ifrån lika intressanta!

Nu blev det en rejäl uppdatering! Ha en trevlig kväll gott folk och hejja på sverige!:-)

Kommentarer
Postat av: sofo

Gu va du snor kort din rackare! :p

2008-06-11 @ 10:47:30
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0