Dags för uppdatering!

Oj vad jag känner att jag ligger lite efter här... Var längesen jag skrev!
Nu har jag iaf äntligen börjat känna mej som en människa igen, har varit riktigt svårt att komma igen efter resan. Har slocknat senast 21 på kvällarna och vaknat hur pigg som helst sådär kring 6-halv 7.. Men tidsskillnaden är ju trots allt 6 timmar så det är ju inte så konstigt. Nu är den alltså lite drygt 9 där på kvällen... :-)

Resan var då hur bra som helst... Längtar redan tillbaka :) Var mycket blandade känslor när vi skulle åka hem, självklart är det ju alltid borta bra men hemma bäst, fast jag hade ju fått höra av min kära mor hur kallt det var här och att det snöade hela tiden. Och när man då låg där i nästan 40 graders värme på stranden så kändes inte kylan SÅ lockande! :P
Men en av många saker jag iaf har lärt mej med resan är att nästa gång ska vi inte fara runt lika mycket.. 4 ställen på två veckor är lite väl tight faktiskt. Däremot skulle jag aldrig palla att vara på samma ställe så länge men två boenden och massa utflykter hade räckt gott och väl på två veckor! Men vi har ju då redan planerat in en resa nästa år med sofie & krille och då ska vi vara borta i 3 veckor, så då får vi väl se till att inte fara runt lika mycket då istället..
Annars då.. jaa, jag kan då säga direkt att thailand är lätt det finaste stället jag varit på. Hur vackert som helst, man kan inte förstå det förräns man har upplevt det. Det är bara sånt som man ser på vykort, överallt. Turkost och kristallklart vatten, kritvit sand, stora berg och ja... helt sjukt :) Jag rekommenderar verkligen alla som inte varit där att fara!

image17


Fler bilder finns på min pixbox, Anna84. Kommer lägga upp ännu mer där också.. Hade inte så mycket utrymme nu:/

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen fara å äta gomiddag hos johans föräldrar... Ha det!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0