Hej Sverige!

Hej dar hemma! Har inte kannt att jag haft tid att skriva har an, men ska forsoka att hinna med lite nu iaf...
Sitter just nu pa Koh Lanta pa varat hotell som heter Gooddays Lanta Chalet & resort. Fick lite panik i tisdag nar vi val kom hit efter en lang taxiresa med en galen chauffor som korde 140 pa en jatte smal och krokig vag... Huvva! Men vi overlevde da som tur var:)
Varan resa borjade ju med att vi landade i phuket, sen tog vi en bat till Aonang, trodde vi. Vi fick mellanlanda pa Phiphi oarna dar det iofs var jattefint men med all packning och i den har varmen och resklader var det inte lika kul som det kunde ha varit. Baten till Ao Nang gick inte forran 6 timmar senare... Gah! Val framme dar sa blev vi bortskamda, herregud vilket fint hotell vi bodde pa... Riktig lyx! Darfor var bade jag och johan ganska negativa nar vi kom hit till Koh Lanta. Men sa ar det inte langre, vi har varit ute och kort moppe bade igar och idag. Var grymt skont nar det flaktade och sa var det ju kul att se sig omkring lite lange bort pa on...
Det ar mycket odlor har kan jag saga till er som inte varit i thailand forut. Var livradd i borjan men borjar kannas battre ju langre tiden gar... Kanns helsjukt att vi faktiskt redan har varit har i 5 dagar!

Hade tankt hinna lagga upp nagra bilder pa min pixbox, men det tar sa fruktansvart lang tid sa det far vanta tills vi kommer hem. Johan har iofs lagt upp nagra bilder pa resedagboken sa njut av dom sa lange:P

Nu ska jag kila vidare, kanske uppdaterar nan mer gang om jag hinner!
Skot om er dar hemma:) Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0