Hur svårt kan det va?

Åh va bra det var! Är grymt glad för att Linda Bengtzing gick vidare... Hon är Så bra!:)
Var dock synd att det inte blev Sibel istället för Charlotte, hon är ju så himla söt i jämförelse med divan perelli... Får hoppas att hon går vidare i andra chansen då istället :-) Det missar dock jag så får väl hålla mej uppdaterad på aftonbladet då eller nått!
Och fronda, som man älskade hans låtar förut i sina yngre dar:p Inte var ju kanske den här låten bland dom bästa, men helt klart en låt som kommer tålas att lyssna på när man festar och så!:-)

Gick då bra på jobbet idag, allt som jag gör går väl iofs grymt bra nu... Tänker hela tiden "jag får ju fara snart" så det är nog av den anledningen!
Efter jobbet gick jag och solade och sen hämtade mamma upp mej där så for vi till henne.. Blev dessvärre inte någon färgning idag heller, så vi ska försöka att klämma in det imorgon när vi ska till mormor. Det ordnar sig nog!

Nu kom johan och amie hem... Så ska mysa, hej!

Kommentarer
Postat av: Maja

En hel del :) 2 bastoppar, 3 baslinnen, 2 tunikor, 2 behåar, ett par skor, en kjol med hög midja, shorts, strumpbyxor och en massa accessoarer :) Vad trevligt, vi såg också Melodifestivalen under förfestandet igår. Bra bidrag som gick vidare, jag tror Charlotte Perellis låt kan vara en vinnarlåt :)

2008-03-02 @ 13:21:53
URL: http://www.majaroslund.blogg.se
Postat av: Emilia

Jaha okej :) ja, det är klart man blir less på vilket jobb som helst efter ett tag. Det som är jobbigt. :P Jag har funderat länge på att börja plugga men jag pallar verkligen inte att plugga upp betygen och till polis måste man ha bra syn och det har icke jag. :( Så det sket sej! Idag är det nästan lika svårt att få jobb om man har utbildning. Men i sthlm blire nog att gå någon snabbkurs man betalar..

Vad mysigt :) jo jag o killen såg oxå let's dance och bara mös. jobbade i lördags till 14. vem tycker du är bäst i let's dance? :D

2008-03-02 @ 20:44:48
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: sofie

Åhh din lilla gris! vill följa med er ju!!! :p kraam!

2008-03-03 @ 12:55:41
Postat av: Emma

jo, det var han verkligen! :)
och tack för kommentaren om filmen :P

2008-03-03 @ 17:28:40
URL: http://emstaar.blogg.se
Postat av: Emilia

Hehe nerå :) alltid velat bli polis så jag får väl se, inte så sugen att plugga.

Haha, karl-petter är så dålig. jag tkr tony och annika tror jag :D helt klart bäst och roligast. Å lyllo er! Ta med värme hem också. :) Ni får ha en trevlig resa. :D

2008-03-03 @ 19:06:46
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: Lena

I know....ringer dig lite senare..pUSS

2008-03-03 @ 21:21:32
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0