Lördag

Godmorgon! Usch vilket tråkigt väder... Kändes inte alls så kul att behöva gå ut idag. Snö ligger inte på min 10 i topp lista direkt:/
Ska strax fara och jobba. Lär bli en grymt stressig dag den här lördagen också. För idag är det nämligen den riktiga långlördagen... Förra hade vi också öppet längre för att chefen var helt säker på att det var då, men så var det ju inte.

Igår var vi och åt middag hos mamma, eller köpte med oss mat dit från ängeln:)
Och jag åt som vanligt en blandsallad! Sen for vi hem och såg let´s dance och bara tog det lugnt i soffan framför tvn. Chipspåsen var såklart på plats:P

Ikväll blir det nog ungefär samma skulle jag tro. Eller jag ska till mamma idag med efter jag slutat jobba, har lovat att färga hennes ögonfransar...
Är riktigt många bra som ska vara med i melodifestivalen ikväll, dom måste ju ha sparat det bästa till sist. Förutom Carola och Sanna då... Det blir riktigt kul att se!

Idag har vi ju ett till födelsedagsbarn kom jag på! Grattis Mickis 25 år!!!

Kände inte för att vara så långvarig idag, så jag tror att jag avslutar det här ganska ogivande inlägget nu...
Uppdaterar kanske sen. Hej!

Kommentarer
Postat av: Maja

Febern höll som tur var inte i sig :) Ja jag förstår det! Hur länge är det ni ska vara borta? Vi kör 2-dagars så vi var ut igår och ska ut idag också, ska alldeles just börja dricka, Corne är och hämtar gästerna :) Vad ska du göra ikväll?

2008-03-01 @ 19:48:00
URL: http://www.majaroslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0