Phi Phi

Nu ar klockan fem i tolv har, och vi sitter och vantar pa varan taxi som ska ta oss till hamnen darifran baten till Phi Phi gar:) Blir kul att fara dit och se sig omkring i lite normalare forhallanden... Utan all packning och med alldeles for mycket klader pa sig alltsa:-)
Tiden har pa Koh Lanta har varit jattebra, lugnt och skont... Har mest bara legat vid poolen och pa stranden hela dagarna, och sen nar det har blivit LITE svalare har vi tagit moppen till saladan och handlat lite smatt och gott..
Igar kopte johan en t-shirt for 180bath alltsa 36kr. Det ar billigt!

Tittade tillbaka lite pa mitt forra inlagg och sag att det sag javligt skumt ut... Stora bokstaver och rosa, vet inte om det verkligen ser ut sa eller om det bara ar harifran... Var da inte meningen iaf, utan jag rakade komma at nan knapp:P Och dessa tangentbord ar inte alls sa latta att forsta sig pa...
Jaja, nog om det.. 

Pa Phi phi, eller utanfor sa ska vi iaf snorkla. Det kommer sakert va lite laskigt i borjan med alla fiskar och sa. Men jag har da bestamt mej for att jag ska gora det iaf... Ar sakert hur coolt som helst nar man val ligger dar och flyter!
Blir aven att ta en bat och fara runt till lite olika oar, t ex Maya Bay & Monkey Beach.

Skriv garna kommentarer sa jag far hora hur ni har det! Kramar

Kommentarer
Postat av: solveig

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg!

Jag tjänar själv runt 500 kr per månad på min blogg! Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!

Postat av: LENA

hej gumman. låter som att ni har det superbra där borta. orkar inte skriva nåt långt inlägg eftersom det är fel på vårat tangentBORD, VIssa bokstäver blir siffror när man skriver,därför måste jag hålla in en knapp hela tiden samtidigt som jag skriver. har inte orkat blogga något heller. men vi hörs när du kommer hem. o föressten, vad heter du på pixbox? har försökt söka men hittar dig inte. njut allt vad du kan av resan, ett minne för livet, puss

2008-03-11 @ 11:47:45
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Anonym

Maya Bay är otroligt vackert och stranden är bland de bästa i hela Thailand, men en hel dag där är inte nödvändigt. Den är ruggigt liten och det finns inte så mkt där..ett tips bara! Far och snorkla på öppet hav, det är hur mäktigt som helst!

2008-03-11 @ 13:23:41
Postat av: Maja

Hej Anna! Ni verkar ju ha det toppen där nere. Jag älskar att snorkla! Finns säkert mycket att se under ytan i Thailand!

2008-03-11 @ 15:54:30
URL: http://www.majaroslund.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej vännen! De verkar som att ni har de super bra =) ojoj vad vi e avis på er =) Här hemma är allt som vanligt, har varit bra väder idag, varmt och skönt men dock slaskigt som faan :/ Längtar tills ni kommer hem så vi får surra =) Ha de så bra och hör av dig då ni e på msn! Vill ju ser er i webcam ju =) Puss kram!!!

2008-03-11 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0