Phuket - Karon Beach

Tjoho!:)

Har for ett tag sen kommit ut fran duschen efter forst nagra timmar vid poolen pa hotellet och sedan motte vid Anna och Tommy nere pa stranden och dar blev vi ocksa nan timme...:P
Ska alldeles strax leta upp en tuktuk och aka in till Patong. Ikvall ska det shoppas!!!
Har hort talas om ett stalle som heter O Top Market dar det tydligen ska finnas massa grejer... Jag ar laddad!

Igar kom vi ju da hit till Phuket fran Phi Phi... Kandes skont att veta att vi inte ska resa nat mer innan vi ska hem. Har blivit ganska mycket resande, fast samtidigt hade vi nog blivit uttrakade om vi varit pa samma stallen for lange..
Pa kvallen sa for vi in till Patong for att hitta nagot lite psogare utestalle aven da med Anna och Tommy och Annas bror... Vi hamnade tillsist pa Bangla Road... Herregud vilket stalle. Transor overallt och gamla gubbar med smaflickor och till och med smapojkar som dom gick och holl om... Usch!!
Vi lyckades dock hitta ett normalt stalle dar grabbarna tavlade mot bartendertjejerna i att hamra ner spikar sa fort som mojligt. Kan meddela att dom aldrig vann.... :P

Ma far ta och uppdatera nar vi kommit hem mer ingaende om resan... Nu maste vi kila... Kram pa er!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej gumman! Ni verkar ha det helt underbart, men jag skulle vilja att du la upp lite bilder :P Förstår dock att det kanske inte är prio 1 just nu. Här är väl allt som "vanligt". Längtar tills du kommer hem babe :) PUSS

2008-03-16 @ 15:04:21
Postat av: Mamma

Hejhej! Nej inte har vi sett så mycket bilder, men det är helt rätt. Inte ska man slösa dyrbar tid på datorsittande då det finns så mycket annat spännande att se och göra! :) Vet ju att ni har det bra. Njut av sol och värme så länge ni kan så ses vi om några dagar! Kramar

2008-03-17 @ 08:59:19
Postat av: Lena

Hej gumman! hoppas ni har det bra..Skulle bara säga att jag kommer hem 3 april, det är en tordag. är hemma i 6 dagar då så vi måste ju hitta på nåt kul. Det jag vet är att jag och mamma ska till Ikea på fredagen men sen är jag all yours..Puss Puss!

2008-03-17 @ 12:13:26
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

http://gratisgen.se/?ref=87599

2008-03-18 @ 12:47:02
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

Åh vad roligt ni verkar ha haft det :) vill oxå! hur har ni haft det då? ja men jag längtar hem nå så grymt ju!!

2008-03-20 @ 16:53:22
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0