Vad hände med Påsken?

Nog är det väl ganska självklart att man ska bli sjuk å jävlig efter man har varit utomlands.. Som att det inte är nog deprimerande att vara hemma ibland så ska man behöva bli utsatt för världens halsont, snuva och huvudvärk! Skräp.
Har inte gjort många knop idag, vaknade kring 10 tiden och sen dess har jag mest bara legat i soffan å glott på tv.. Såg nyss en film i min ensamhet som jag så starkt gick och hyrde själv. "Heartbreak kid" hette den. Den var absolut sevärd, och jag fick mej några skratt också :-)

Måste då även säga att den här påsken har inte kännts som påsk överhuvudtaget. Förutom det söta påskägget som väntade på mej när vi kom hem i onsdags då!:) Men jag har då inte varit ute knappt nå sen i onsdags. Förutom när jag gick på stan med tjejerna i torsdags och när vi drack lite i lördags. Men det har ju som inget med naturen att göra, jag tänkte ju mer på att grilla och sånt... Har dock tagit länge att ställa om tiden, vaknade 6-halv7 flera dagar irad. T om dagen efter vi var ut! Men då tvingade jag mej själv att somna om, och det lyckades jag med rejält också.. Sov till 12.15! Nämen tidsskillnaden är ju 6tim mellan här och thailand, alltså framåt.. Och det har man märkt:-) Nu är det snart läggdags där ju..

Annars var det då trevligt i lördags, frida hade fixat så mysigt med tilltugg och dukat nere i deras lyxiga källare! Grymt synd dock att hon va tvungen fara å jobba söndag!
Men deras källare, eller "peppes källa" haha! Är nog förmodligen alla karlars dröm, för där finns det biljardbord, bastu, stora biosoffor, en STOR väggtv och det bästa, en bar!:) och en välfylld sådan!
Tyvärr tog jag inte så mycket bilder, men nån kan jag kanske bjuda på. Tjejerna och dom andra börjar vara måttligt irriterade på min kamera, och smygfota är en omöjlighet i detta sällskap, haha :-)



Sådär ja!
Nu ska jag bege mej ner i tvättstugan, och sen återta min plats i soffan. Hoppas alla har haft en bra påsk!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va brun du är gumman! man kommer ju vara värsta blekfisen när man kommer hem..kanske får fuska lite..haha..

hoppas att du blir frisk nu tills jag kommer hem..annars! Puss o Kram

2008-03-24 @ 17:47:13
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Emilia

brunfis. :) har ni haft det härligt?

2008-03-25 @ 19:53:42
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: Emilia

Jo det är ju det. Färgen försvinner på direkten. :( Har du solat något i solarium då så färgen sitter längre? Det funkar. :) Men vad bra! Det är första gången du är i Thailand eller vad? Det flesta bokar resa efter dom varit där första gången, för det är så otroligt vackert där. ;)

Ja, här hemma är väl allt som vanligt. Inget händer, hehe. Men snart fyller jag arton så då börjar det väl hända något. :D Haha. Ha en bra dag!

2008-03-27 @ 16:00:53
URL: http://goldenheartt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0