Grillmiddag och Mors dag

Att gå upp 04.10 igår gick ändå bättre än vad jag trodde. Däremot gick det betydligt sämre att somna tidigt som jag så duktigt hade tänkt. Blir så jävla less när man vet att man ska upp sådär tidigt och det absolut inte går att sova. Minsta lilla ljud gör mig irriterad och jag vrider och vänder på mej hela hela tiden. Så många timmars sömn fick jag inte, men som sagt - det gick ju bra ändå!:-)

Igårkväll så blev det som vi hade tänkt. Grillmiddag hos Anna och Tommy. Vi hann även med att spela några spel och dricka lite för att sedan se eurovision. Nä Charlotte, du var inte så bra som du säkert trodde... Visst, låten är väl helt okej! Men framträdandet - TRÅKIGT! Och att hon ser ut som en blandning mellan en katt och en dragqueen gör ju inte det hela bättre.
(Nej, jag är inte det minsta avis!)
Hon var väldigt söt förut. Men nu, vad fan har hänt?! Inga operationer, ja det tror jag vad jag vill om.
Hursomhelst, kvällen var iaf väldigt trevlig. Det gör jag gärna om snart!:-)

Och idag har det varit, och är fortfarande, alla mammors dag. Och den dagen har vi(jag och min kära mor) spenderat hos mormor. Där åt vi god mat och sedan tårta som jag tog med mig från kvarters igår;)



Nu är det bedtime, natti natti!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Mumma, så god tårtan såg ut. :) Är det jordgubbar?



Håller med om att Charlotte ser ut som en katt och dragqueen, förstår inte hur folk kan tycka hon är vacker. Men hon är världens bitch och tror hon är så snygg har jag hört och läst om tusentals ggr! Bara nu då hon skulle vara med i eurovision skulle hon gå ner 13 kilo, annars ville hon inte uppträda. Löjligt! Jag tror faktiskt inte hon opererat sig, hon hetsbantar nog bara och målar sig alldeles för mycket! som en katt på maskerad.. :D

2008-05-26 @ 14:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0