Jobb & hårförlängning

Shit vilket väder! Det regnar och haglar, och dessutom är det nästintill storm ute. Huvva!
Ska vi aldrig få sommar och sol?! Minns hur det var förra året i maj, då låg man ju ute å solade och det var hur varmt som helst...

Igår var jag iaf och jobbade, på kvartersbageriet. Det var väldigt längesen jag satte min fot där. Kul att få surra med arbetskompisarna igen som jag förut var van att se varenda dag. Det är ju verkligen nåt man saknar! Annars var det en väldigt lugn måndag tyckte jag, inte särskilt mycket folk som var och fikade. Och det är ju lite trist, är ju alltid roligare när det blir lite fart så man får stressa lagomt mycket och det händer saker. Men måndagar är ju en ganska neutral dag motför fredagar och lördagar...
Innan jag for och jobbade så gjorde jag hårförlängning på min Emelie. Blev faktiskt förvånad över hur fin hårfärgen var redan i förpackningen, för den brukar oftast vara alldeles för gul så man får sitta med silvershampoo i evigheter, men icket! Det blev jättefint iaf, och jag tror att Emelie också blev väldigt nöjd! :)

Längtar såå mycket till i helgen när jag och sofie ska till Umeå!

Nu ska jag in till stan en snabbis för att prova en klänning som jag lagt undan, och sen far jag nog förbi Anna en sväng.. Heeejs!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja längtar också massor!! ska bli så roligt..

haha vänster i en rondell,vilken av dom? du kom väl ihåg att det inte bara var en rondell ni passerade utan flera stycken..men det löser vi gumman..nu ska jag gå till OKQ8 och köpa en glass..Puss

2008-05-13 @ 21:30:18
URL: http://lena85.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja, den börjar bli stor nu! Men bebis är ju över halva sin födelselänge redan, så det är ju inte så konstigt :-) Hur är det med dig?

Vet du, jag såg en bild på oss två från när vi var 14, 15 år kanske. Hur kul som helst! :) Hittar dessvärre inte igen var själva bilden fanns, men OM så måste jag skicka över den till dig så du får se. hehe, stora var vi då inte :-)

2008-05-13 @ 23:16:00
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja, den börjar bli stor nu! Men bebis är ju över halva sin födelselänge redan, så det är ju inte så konstigt :-) Hur är det med dig?

Vet du, jag såg en bild på oss två från när vi var 14, 15 år kanske. Hur kul som helst! :) Hittar dessvärre inte igen var själva bilden fanns, men OM så måste jag skicka över den till dig så du får se. hehe, stora var vi då inte :-)

2008-05-13 @ 23:17:20
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja, den börjar bli stor nu! Men bebis är ju över halva sin födelselänge redan, så det är ju inte så konstigt :-) Hur är det med dig?

Vet du, jag såg en bild på oss två från när vi var 14, 15 år kanske. Hur kul som helst! :) Hittar dessvärre inte igen var själva bilden fanns, men OM så måste jag skicka över den till dig så du får se. hehe, stora var vi då inte :-)

2008-05-13 @ 23:18:32
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Oj, vad många inlägg från mig det blev :-)



Nu mår jag mycket, mycket bättre!

Är kanske inte helt fri från illamåendet, men det är betydligt bättre. Känns riktigt skönt.

Är beräknad till september, så det är bara 3 ½ månad kvar nu :-)



Bilden var inte på pixbox! Men du var jättesöt :)

Vi såg bara så små ut! Ska du jobba till sommaren eller får du någon semester? Ska bli så skönt med lite värme. Ha en fin dag!

2008-05-14 @ 11:54:32
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja, förhoppningsvis (enda gången jag kommer att säga så!) går sommaren fort förbi :-)



Lediga helger är ju mycket värt. Är det på k. bageriet du ska jobba då eller?

Jag är ju på swedbank. Började där i december, så under juli har jag semester!

Blir skönt. Sen hinner jag ju bara jobba augusti och efter det blir jag mammaledig, så det är inte så mycket kvar för min del.

Nu måste jag göra ett ryck här, herregud vad jag slöar framför datorn idag :-)

Sköt om dig!

2008-05-14 @ 12:24:31
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja alltså för mig spelar det ingen roll vars vi är men hemma hos mig är väl bra för då är det ju så nära stan..hur skulle sofie göra me sovandet? skulle hon bara sova här 1 natt lr?

2008-05-14 @ 12:57:04
URL: http://lena85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0