Lugna puckar

Har inte hänt mycket alls den här helgen vilket har varit väldigt skönt!
I lördags var jag hos mamma hela dagen. Avslutade besöket med en väldigt god middag, nämligen tacos. Sedan for jag och johan hemåt och hann inte vara hemma länge innan vi bestämde oss för att fara till Anna och Tommy. Där blev det mest slappande i soffan, men dom fick även besök av flera arvidsjaurbor som var där och festade när det var cruising. Så dom kom förbi för att se på huset blandannat. Efter dom hade farit tog vi Annas raceraudi in till stan för att kika lite på allt folk och alla bilar som strosade runt överallt. Kan inte vara enkelt att jobba som polis en sån där kväll.. Fast säkert kul när jag förmodar att det inte bara var en dom kunde sätta dit! :-)

Igår så for jag och mamma till Älsvbyn för att hälsa på min kära mormor. Kom hem vid 19 tiden och då var det bara att slänga sig i soffan för att kolla in alla tv-program som går på söndagar. T ex "sanningens ögonblick". Snacka om att förnedra sig själv i tv! Förstår inte hur nån överhuvudtaget vill medverka i det där. Aldrig säger jag bara! Nog ska det plussas på många nollor på pengarna man kan vinna isåfall. Men det är ju tur att alla är olika, för jag ljuger ju om jag säger att jag inte tycker att det är underhållande att se på! :-)

Nu ska jag duscha.

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha Sanningens ögonblick - vilket jävla program! Man tycker riktigt synd om personen och dens familj men samtidigt är det sååå roligt att se!

2008-05-06 @ 12:16:13
URL: http://majaroslund.blogg.se
Postat av: Maja

Haha ja usch! Tack så mycket :) Du får dyka förbi någon gång och kika!

2008-05-07 @ 13:49:10
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja precis :) Men shit! Du fick blodproppar? Det är ju fucked up.. Har det slutat sen du slutade med pillerna? Ja nu känner jag mig verkligen säker på mitt beslut!

2008-05-07 @ 18:51:17
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Maja

Det lät inte bra.. Tur att det slutat!

2008-05-08 @ 07:50:22
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0