Mys & jobb

Hej mina vänner!

Idag är det ju då fredag, som jag hoppas att alla redan vet... Den här dagen började med att jag blev väckt av min chef på kvartersbageriet som först ville att jag skulle komma och jobba imorrn, men sedan slutade det med att jag skulle vara där idag med... Så strax efter 11 befann jag mej i öjebyn. Är ju mors dag på söndag så det är väldigt mycket beställningar av smörgåstårtor och vanliga tårtor. Jobbade iaf till halv 5 och sen for jag förbi johans föräldrar för att hämta Amie och efter det for jag på systemet. Handlade lite alkolhol till imorgon ifall att det blir att vi tar oss nåt... Ser just nu ut som att vi ska vara hos Anna och Tommy(eller. vi har faktiskt inte pratat om vars vi ska vara, tar bara det förgivet:p). Blir isåfall att kanske grilla, för att sedan dricka lite och se eurovision. Det med utgång är jag inte särskilt sugen på, men man kan ju hinna ändra sig :-)
Ska dock upp och jobba 05.00 imorgon, så när jag väl slutar kring 14.00 så måste jag nog försöka vila så att jag orkar vara vaken på kvällen överhuvudtaget :p

Ska snart gå på kioskpiraten och köpa "lite" godis. För ikväll blir det enbart slappning i min sköna soffa!

Tack och hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0