Strålande sol!

Shit vad jag börjar känna mej duktig på att blogga! Blir ju nästan så att jag skriver varje dag! :-)

Idag ska det solas... Ska fara till mamma och lägga mej på hennes underbara altan. Måste försöka fånga varje solstråle innan jag börjar jobba, för då lär det inte bli mycket... Lär förmodligen ändå vara blekast i stan i sommar :/
Tror att Amie ska få följa med, så kan hon ligga ute i skuggan med mej. Då har jag ju nån att prata med :p

Hade nyss ett långt samtal med en av våra äldre grannar.. Det handlade mest om våran festprisse/grillmästare/sopgrävare som bor här nedanför. Själv har jag faktiskt inte så stor koll vem det egentligen är. Men hon sa att han faktiskt är väldigt trevlig egentligen om det nu inte vore för allt det andra. Men det må ju då va...
Senast nu i helgen så var alla soptunnor här nedanför staplade på varann(hm?!), och den stora tunnan var tömd på ALLA gamla stinkande soppåsar och dom var ju då utslängda här utanför.. Äckligt! Ingen har ju dock några konkreta bevis på att det var han eller någon på hans fest. Men det är ju inte konstigt att misstankarna blir stora mot honom pga allt annat.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uppdatering: Solen försvann bakom allt för många moln, så jag stannade hemma istället. Ska gå igenom min garderob nu hade jag tänkt. Är mycket där som jag inte använder och som bara tar onödigt med plats, så rensning nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej gumman! Jag visste att du skulle bli ledsen att jag inte sagt nått. Blev en impuls att träffa mamsen, stannde ju inge länge så därför var det ingen idé att höra av sig. Saknar dej också! PUSS

2008-05-28 @ 19:59:09
Postat av: Sofo

hehe joo får väl se om man ids skriva varje dag =) Man har ju en karl som sitter ganska så stor del av sin tid på datorn också =)

2008-05-29 @ 14:37:04
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hmm de syns då inte för mig! Konstigt. hehe aja städa lite nu kanske :p

2008-05-29 @ 15:29:18
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0