Torsdag

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska börja med lunchen.. Nog har man en bortskämd karl, får lunchen serverad på bordet när han kommer hem. Börjar känna mej som nån jävla hemmafru!

Idag måste jag in till stan för att göra lite grejer, ska även fara förbi mio och em för att kolla en gång till efter ett soffbord.
Nu är det ju inte såå himla länge kvar, det har gått från 3 månader till 1,5. Man hinner knappt vara med. Är dock lite oroväckande med tanke på att man inte vill att sommaren bara ska flyga förbi som den oftast brukar ha en tendens till att göra :/
Jag kommer ju dock jobba nästan hela sommaren så någon bränna för mej lär nog inte synas till. Men jag får fuska lite i solarie och så ska ju kanske jag och mamma utomlands så det gör inte mej så himla mycket ändå! Jag blir ju rik istället, vilket inte är vanligt!

Nej, nu är det dags att ställa sig vid spisen. haha! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0