Trötta fötter

Har dåligt samvete för att jag sitter här den här tiden när solen lyser rakt in genom fönstret, antagligen bara för att jävlas med mej!:p
Tror att jag ska fara till min kära mor och sätta mig ute hos henne å sola lite... Men tyvärr så har jag ingen bil för johan for nyss till tommy för att sen fara på grönan, så ska ta å ringa mamma å höra om hon ids hämta mej kanske:)

Har visst inte skrivit nåt sen valborg på dagen så kan ju börja med att säga att vi hade trevligt. Men kan ändå inte komma ifrån att jag är gaaanska less på att festa. Nu ska jag fan inte dricka förrän den 17:e då jag och sofie är i umeå hos min bästa lena! Det ser jag framemot!:)

Så som ni kanske förstår så blir det väldigt lugnt i helgen, känns nästan som att jag inte vill röra mej från soffan på kvällen t om.. Men vi får se, kanske hittar på något ikväll som inte blandar in alkohol såklart.
Igår jobbade mellan 13-17, och efter det passet så var mina fötter inte så pigga längre.. Jag längtade bara efter soffan och tvn så där låg jag i princip hela kvällen förutom när vi var och åt hos johans moster och när jag gick till kioskpiraten för att köpa godis:p
Det låter säkert jättefjantigt för er, 4timmar. Men att jobba i en klädaffär, där man måste ha fina skor - som oftast inte är så sköna, är inte så kul efter 4timmars oavbrutet springande, jag lovar;)

Nu ska jag ringa mammsen.. Sooooool!

Kommentarer
Postat av: Maja

Stämmer bra :) Vi fick huset på valborg så nu fixar vi och donar, men jag håller dock på att få frispel för att jag vill ha en ny soffa nu nu nu! :)

2008-05-03 @ 12:20:55
URL: http://majaroslund.blogg.se
Postat av: Lena

Åh va jag längtar tills ni kommer gumman :) ska inte heller dricka förns då..
vilket kaonväder det har varit idag, känns ju som riktigt sommar även fast vindarna är lite kalla..Puss

2008-05-03 @ 18:46:23
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0