Helg i Umeå

Då var det Måndag. Väldigt tråkigt, och tiden går så himla fort! Men helgen har iaf varit hur bra som helst... Här kommer en liten sammanfattning.

Fredag : Jag gick upp 7 för att hinna äta, plocka undan och så hann jag även med att fara och sola. For iväg mot Umeå kring 10 och trippen började ju bra tills jag var nästan i Byske. Då hade polisen kontroll så jag fick stanna. Hann ju direkt tänka "nu är det kört! jag tappar körkortet". Fast jag egentligen visste att jag inte hade kört för fort så blir man ju ändå alltid osäker när det händer sånt där. Men det var ingen fartkontroll utan jag fick bara blåsa, så det gick ju bra!:)
Efter ungefär 2tim och 15min så var jag då framme... Bar in min väska hos lena och sen for vi in till stan. Där blev det en fika på "Hedvigs hörna", och sen for vi och hämtade upp Sofie på Ålidhem.
Resten av dagen och kvällen blev det mest lugnt med hockey och godsaker. Väldigt skönt med tanke på hur mycket vi skulle göra dagen efter! :)

Lördag : Sofie och jag gick in till stan nångång runt 10.. Vi hade ju då såklart tänkt shoppa, men det blev inte mycket alls för nån av oss. Jag köpte en kofta och nå underkläder, och Sofie köpte nog bara två klänningar om jag inte minns fel. Fast det gjorde inte alls mycket, var ju inget särskilt jag direkt behövde så!:)
Sedan for vi hem för att göra oss klara för kvällen. Och till middag blev det en stor och god familjepizza, väldigt enkelt när man har fullt upp med annat :)
Kvällen blev iaf riktigt lyckad med en massa söta tjejer! Utgång blev det på "Coverclub"...
Vi kom väl hem kring 3 tror jag, så bara det säger ju mycket!

Jag och Lena


Anna Bu, Fia och Lena


Jag och Anna


Stina och Johanna


Jessica Andersson på Coverclub :)


Det ska inte dröja länge innan jag är tillbaka i Umeå igen, har haft så SJUKT kul!
Tack för i helgen tjejer! :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, fantasier du vet. ;) Ne men jag vet inte riktigt, jag bara bloggar! :) Kanske inte är så intressant men jag tkr det är riktigt kul att blogga och läsa tillbaks efter ett tag. Inte alltid man har tid, men jag försöker blogga så mycket jag kan! Jag klarade fan inte teorin, det svåraste jag sett! Men då gjorde jag inte repfasen, så jag ska göra den och då klarar man visst teorin utan problem. Men jag fick iaf 3 poäng ifrån godkänt, snacka om störande. :P och då var jag jättenervös och stressad, om jag haft längre tid på mig hade jag nog klarat! attans.







2008-05-20 @ 22:59:28
URL: http://goldenheartt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0