Storstädning

Nu har jag och Johan varit riktigt duktiga, jag har storstädat här hemma medans Johan har varit i förrådet för att få lite ordning där. Det var verkligen på tiden! (att gå igenom förrådet alltså...)
När han flyttade från sin lägenhet och hit så hade han packat precis så som säkert många andra killar också gör... Det var alltså köksgrejer blandat med skor och kläder... Haha ;)
Men nu har han varit SÅ noga. T om skrivit på alla kartonger vad dom innehåller också! Perfekt :)

Desperate Housewives ikväll!


Kommentarer
Postat av: Maja

I see, dom från Vero Moda? :)

2008-05-27 @ 18:46:00
Postat av: Lena

ja vet jag kännder nästan inte igen mig själv på bilderna..haha..jasså vad heter hennes blogg då?

2008-05-27 @ 23:36:02
URL: http://lena85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0