Lunch med min darling

Sådär ja... Då har jag just kommit hem från Adana med Johan. Han ville dit och äta lunch idag och inte är man ju sen på att följa med då :)
Det var grymt gott, men hade väl räckt med kanske hälften. Herregud vad mycket mat!

Jaaa, det har väl inte hänt något speciellt sen sist tror jag. Igår for jag en sväng på stan, fick med mej hem en söt liten kofta och en kjol. Jag tänkte eftersom att jag inte köpte nästan nåt i umeå så kunde jag ju faktiskt få unna mej det :p
På kvällen for jag med tjejerna på rollan och fikade, var trevligt att få sig en liten uppdatering om vad som hänt dom senaste dagarna. ÅH jag vill så gärna berätta en sak! Men det får vänta tills jag får ett ordentligt klartecken! :)
Sen efter fikat for jag och johan förbi anna och tommy.. Jag och anna såg desperate medans tommy å johan höll på i garaget med det nya golvet som snart börjar bli klart! Väldigt fint :)

Just ja, igår fick jag också höra att en likadan lägenhet som vi ska flytta in i finns ledig i samma hus som vi redan bor i nu. Skulle ju vara väldigt smidigt med tanke på att vi då inte behöver byta förråd, för där mina vänner är det m y c k e t grejer! Hade tänkt ringa till hyresvärden och höra om det är försent för att kanske ändra sig, men tror ändå jag skippar det. Vi har ju redan skrivit kontraktet klart och allt. Blir bara tjorv. Dessutom vet jag inte till när den lägenheten är uppsagd heller, är förmodligen inte till den 1:a Juli utan säkert senare. Och jag orkar fan inte vänta nå mer...

Nu väntar Amie på att få gå ut på promenad, så hejdå!:)




Kommentarer
Postat av: Emmeli

Nu blev jag väääldigt nyfiken.. Är du avis på det sättet att du själv vill ha en bebis i magen?! :-)





Vilken snygging till hund ni har förresten!

2008-05-21 @ 22:43:50
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Men vad roligt att höra!!

Antar att du inte kanske vill säga så här över bloggen, men har ni börjat försöka? :-) Låter ju som att det inte är långt borta iaf :)





2008-05-22 @ 13:48:57
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hehe okej :) Kul att du läser min blogg!



Jo jag ringde och bokade teoriprov igen, och då sa dom bara jag går igenom repfasen så klarar jag provet utan problem! för det var repfasen som saknades. Jag skulle bara haft tur om jag klarade teorin utan att ha gjort repfasen. :P Jag har läst nästan hela körboken, men det ska inte behövas att läsa ut hela. Bäst och göra tester har jag hört. :) Men tror jag inte kmr vara lika nervös nästa gång, hoppas då inte det i alla fall. Det är tiden som stör, hehe. Händer i helgen då? :)



2008-05-22 @ 16:02:29
URL: http://goldenheartt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0