18 år!

Eller så kanske inte.... Drömma går ju! Nä då var man helt plötsligt 24 år, är sjukt vad tiden går fort!
Ska till mamma ikväll och fika, för jag kan ju nämligen inte bjuda hit folk med tanke på att vi inte har något köksbord än.... Sålde ju det till Anna för typ en månad sen, och då beställde jag även vårat nya... Så det ska vi äntligen få hämta på fredag, och då ska vi också ÄNTLIGEN få flytta in i huset!!! Är tur att jag har jobbat hela veckan för då har tiden gått fort och nu är det ju snart fredag...:-))
Jaja, hursomhelst... Ikväll ska jag och johan till mamma för att ha ett minikalas för mej. Känns dock inte som att man vill fira då man fyller år längre... Jag har blivit en gammnucka som Johanna sa!:p Jag har tagit med mej hem några goda bakelser från kvarters som vi ska smaska på. Och imorrn blir det kalas igen, då ska jag till johanna, med nästan alla tjejer.. Så då blir det firande av både mej och J(som fyller år på lördag)... GAMMNUCKA!! haha. Iofs ligger hon lite i lä som fyller 23... Men vänta du bara!
 
Nu har jag en gnällande hund här som vill ut... Huvva! Är förjävligt kallt ute idag, tar Johans stora gosiga jacka tror jag!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tiden går alldeles för fort... men gammnucka... dit är det många år kvar :-) Tack för dom goda bakelserna och ha en fortsatt trevlig födelsedagskväll.

KRAM

2008-10-29 @ 20:53:10
Postat av: Maja

GRATTIS! :) Men gamnucka var väl att ta i? Haha :p

Jo jag är på jobbet nu men ska lägga upp bilder senare idag. Helt sjukt vad mycket hår man fick från afrocare, använde bara en tredjedel av det lasset.

2008-10-30 @ 08:15:17
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Emilia

Grattis :D Hoppas du får en bra födelsedag!

2008-10-30 @ 12:40:33
URL: http://goldenheartt.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjabba Nuckan=)) jag har utmanat dig! kolla i min blogg

2008-10-30 @ 20:59:31
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack så jättemycket :) Ja precis, då slipper man beställa nytt hela tiden! Ihelgen blir det halloweenparty, vad blir det själv? Börja flytta in i huset eller?

Haft en bra födelsedag? :)

2008-10-30 @ 21:02:22
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

GRATTIS i efterskott!



Kikade in för att se om ni hade flyttat in i huset, men inte än alltså. Förstår att du längtar :)

Sköt om dig! Kramar

2008-11-02 @ 22:17:21
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0