Hoppas!!!

Johan pratade med Berra igår, han som vi köpt huset av.. Och dom har redan börjat städa ut det, så han sa att det garanterat är klart innan den 31:a! Tänk om vi får flytta in redan i helgen?!? Hoppas!
Kanske borde börja packa imorgon då ifall att det blir så... :-)
Känns dock skönt att vi inte behöver skynda oss med städningen av lägenheten, för kvinnan som ska ta över den ska inte göra det förrän den 15:e november.. Då kan vi istället lägga all tid i början på att få lite ordning i huset! Lön snart, och det innebär en del handling den här månaden, har varit så himla duktig och sparat och sparat. Så nu får jag äntligen snart göra det jag är bäst på - SHOPPA!:-) haha..
Måste ha lite nya gardiner, lampor, vaser, blommor osv. Har även hittat 2 tapeter jag fastnat för, men naturligtvis är det verkligen inte dom billigaste. Fast det kan ju va värt att betala lite mer för tapeter till ett hus än till en lägenhet som ändå inte är ens egen. Så resonerar iallafall jag, men INTE Johan. Måste smöra lite... :p

Nu är det dags för Amies kvällspinkning.. Tänk bara det, snart slipper jag ta hissen upp och ner varje gång hon ska ut. Då ska hon istället få sin egen hundgård, och när hon inte är i den så går det lika bra att bara släppa ut henne på våran alldeles egna gård. Underbart!!
Kram och godnatt!:-)



Kommentarer
Postat av: Anna

ååh hoppas ni får det tidigare, då kanske ni har flyttat det mesta då ja kommer hem från umeå=) blir så kul å komma å se!

2008-10-23 @ 10:22:45
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Anna

Det gör jag!

2008-10-23 @ 10:33:38
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo, det kändes ändå bra. Nog för att vi skrattade ganska mycket efteråt åt vad vi svarat på vissa frågor :) Tror dock att jag kommer få mitt första G, ska ha riktigt tur om jag får VG. Har inte pratat med dom på Lindbäcks idag, hann inte ringa eftersom att jag skrev tenta. Jag ringer dig senare så du får din uppdate. PUSS

2008-10-23 @ 14:27:40
Postat av: Sandra och Lovis

Åh vad kul!

Hoppas att ni får börja i helgen!

Det är ju så jäkla kul att få shoppa en massa nya saker, och göra om och fixa!

Ihelgenkommer Lovis moster hit från gbg, så vi ska umgås pålördag... kanske dricka ngt vinglas! =)

Annars blir det nog lugnt.



2008-10-23 @ 21:17:12
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Lena

jadu det e lite dåligt på både kort fronten och bloggfronten serru, ids icket uppdatera. Du får en update när jag kommer nästa vecka..åh vad jag längtar hem! Puss

2008-10-24 @ 16:35:34
URL: http://lena85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0