Legat på latsidan

Ja inte är jag någon duktig bloggare inte... men äsch, det gör nog inget!
Såg just att det var 2 veckor sen jag skrev sist... kanske dags då... Har dock inte alls hänt nåt märkvärdigt, eller nu när jag tänker efter så minns jag ju faktiskt inte något speciellt alls som hänt, är lite lättare då man skriver dag för dag!
Fredag idag, med andra ord snart Idol... Blir ett härligt fredagsnöje några veckor framöver :) ikväll ska jag bannemej ringa och rösta på RobinE, tycker han är grym! Även Lars, men han verkar ju ha fler tittare på sin sida...



Imorrn blir det troligtvis lite alkoholintag för mej och sofie... Vi får se, men det lutar åt det hållet iaf. En fest för två, kan ju vara kul det också! :) Anna verkar ju vara omöjlig så?!?!;)

NU, idol. Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha förstå va sugen ja är att festa! kicki vill att ja ska följa med ut nykter idag för hon åker hem imorrn... så ja vet inte... känns inte kul å gå ut nykter men men får se

2008-10-03 @ 21:31:21
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0