Onsdag

Tiden bara springer iväg men ändå går den sakta på nåt konstigt sätt... Känns nyss som att jag steg upp och for till jobbet, och nu ska jag snart lägga mej för att sedan gå upp och till jobbet igen. Men ändå så är det FORTFARANDE över 3 veckor kvar tills vi får flytta in i huset... Jag blir galen! Vill flytta nu, nu, nu!!!

Idag har jag äntligen fått träffa min lena, mötte henne i stan för en fika. Ändå hade jag just varit och fikat med sofie innan hon for och jobbade, är tur man inte bantar eller nått!:p
Blev bara en snabbis idag, men imorrn ska vi träffas alla tre för lena ville se sofie och krilles hus...
Ikväll hade jag tänkt se roomservice kl 8, men såg ju nu att det är bonde söker fru också. Är jävligt jobbigt för mej nu med alla dessa premiärer. Jag är ju en riktig tv-nörd, haha.

Nä, om man skulle ta och lägga sig framför tvn nudå... Måste ju bara avsluta det hela med att säga GRATTIS Johanna på 23-års dagen. Fest på lördag då! :)


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja, det var kul att se dig också! :-)



Förstår att du längtar till ni får flytta in. Kommer själv ihåg hur manisk jag var! :)

Sköt om dig.

Kramar!

2008-10-08 @ 22:42:57
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: johanna

tack gumman! jaa feest på lördag!:)

2008-10-09 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0