Helgen och Ikea

Är grymt trött idag, blir en tidig kväll hoppas jag. Har inte direkt blivit så mkt vila i helgen... I lördags gjorde jag iofs inget speciellt, var på stan med tjejerna och sen blev det en lugn kväll framför tvn med 2 cider som sedan övergick till godis och cola. Sofie och krille var förbi en sväng också. Igår var vi däremot på Ikea. For halv 9 hemifrån, så inte fick jag någon välbehövd sovmorgon då inte, fast det var det värt!:-)
Jag, Johan, Sofie, Krille, Emma och Per var det som for... Handlade inte så jättemycket, men vi måste dit en sväng till efter att vi flyttat in för att vissa grejer var slut, och så hittade vi skjutdörrar som vi har tänkt ha i sovrummet in till klädkammaren men kunde inte måtten så kanske är smart att mäta innan...
Blev iaf en byrå, påslakan, tvättkorgar(en svart och en vit - mörk och ljus tvätt.. Ja, och det var johans idé!), och en vit ryamatta. Är väl kanske inte så lyckat med en vit ryamatta när man både har hund och katt, men den var då betydligt billigare än dom andra jag kollat på så jag slog till ändå!



Har jobbat till kl 1 idag, sen for jag hem och färgade håret. Har varit väldigt sugen på att färga det ljusbrunt, men vågade inte den här gången... Kanske nästa! Måste dock boka klipptid illa kvickt.
Och Lena har kommit hem. Synd att hon inte kan stanna över helgen, men får väl nöja mej med att få träffa henne i veckan iallafall! :-)

Nu ska jag bädda ner mej framför tvn och förmodligen ligga där tills det blir läggdags. Jobb imorrn, väckarklockan ringer 05.10....

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gumman! e hemma nu, har iofs varit det sen 16 men men. Jag o mamma far ju till IKEA imorn så vi blir väl borta hela dagen. Däremot på ons tänkte jag att du skulle få va med mig ;) jag hör av mig imorn när vi kommer hem..Puss o Kram!

2008-10-06 @ 21:57:22
URL: http://lena85.blogg.se/
Postat av: Emelie

Har inte sett dina kommentarer förrän nu :) Hade tänkt ringa dig igår, men hann inte. Jag älskar sushi det skulle du också göra om du åt där :P Förresten får du börja hejja på Lars igen, för han är kung. Ringer dej sen gumman. PUSSSS

2008-10-07 @ 13:04:30
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade faktiskt tänkt festa till helgen.. men tror det blir Cleo, men du kan ju komma hit?? Puss

2008-10-07 @ 21:43:42
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas inte mattan hette vitra, elelr något sådant. köpte en sån, det betydde dammsugning typ 2 ggr per dag och vita hårstrån på tvn och allt annat som var svart. :)

2008-10-17 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0