En trevlig kväll

Hade så himla trevligt igår, först tacobuffé på furuborg och sedan fika och alkohol hos dallan. Och det där med alkoholen lyckades jag bra med, den gjorde sitt om man säger så :p
Utgång blev det på kalles, och där blev jag glatt överraskad! Har aldrig varit mycke för det stället, men nu har det minsann hänt grejer... Mycket trevligare har dom gjort det må jag säga..:)
Där blev vi kvar(jag, emelie och jessica) till stängning, och sen avslutade vi det hela med fyllemat på adana..
Var längesen jag hade sådär kul när jag drack, så hoppas på en repris snart... Tack tjejer!





Nu ska jag lägga mej i soffan igen och se på "se upp för dårarna"...
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så himla söt, vet du det? Älskar dig vännen!

2008-10-14 @ 16:31:47
URL: http://emelielarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0