Fridas babyshower

Såja, nu behöver man inte längre hålla hemligt det vi hade planerat i flera månader! Nu har vi haft våran efterlängtade "babyshower" för frida! Det blev mycket lyckat, och hon blev då verkligen överraskad. Ja typ livrädd, stackars liten!:-)
Jag johannorna emma och sofie samlades kl 4 idag hos johanna för att pynta och göra klart allt till kl 6 när frida skulle komma som hon trodde på tjejmiddag. Vi hade planerat allt, skulle t om gömma bilarna som folket kom i bakom deras hus så att inte frida skulle känna igen olika bilar. Så vi började med att gå ut alla tjejer på gården för att flytta undan deras studsmatta som stod precis där bilarna skulle stå. Ja då tänkte vi ju givetvis gå in efter det för att börja göra iordning, MEN då upptäckte vi ju att vi var utelåsta.. Hahaha. Johanna hade gjort så att ytterdörren låstes direkt man stängde den och emma hade varit så noga med att låsa altandörren efter sig. Så då sprang vi först runt där ute som yra höns innan vi kom på en lösning, vi fick fara till tommes jobb för att hämta hans nyckel. Tur att det gick annars vettefan vad vi hade gjort! Men kul var det, det hör ju som till att nånting nångång ska gå fel när man planerar sånt här!

Knäppte ett kort på frida med sötmagen... Imorgon går hon in i vecka 30! Herregud vad tiden går fort... Snart är ju lilltjejen här!!:-)



Idag har vi även hunnit med att besikta huset, och det gick då hur bra som helst.. Var inga större fel utan bara några smågrejer som är lätta att åtgärda. Så på fredag blir det kontraktskrivning!:-)

Nu ska jag fortsätta se "vem kan slå filip och fredrik".... Hejs!:)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hm, känns som lite dumt att häva ur mig det innan jag ens vet om jag fått det så jag säger på tisdag - OM jag får det vill säga :)

2008-09-17 @ 17:30:56
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: F

Fräscht hus anna! vart ligger huset?

2008-09-18 @ 00:16:20
URL: http://stekhet.webblogg.se/
Postat av: Maja

Hehe ja, lite pinsamt bara om jag skulle bli totalratad :p Men tack så mycket!

2008-09-18 @ 16:29:15
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till flickan :D ser mysigt ut

2008-10-16 @ 21:50:11
URL: http://annine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0