Hm, fest eller inte fest?

Sitter här och är väldigt kluven just nu... Skulle egentligen ha varit med anna ikväll, men hon blev sugen på att följa med sara mfl ut till svinöra med båt för att förfesta där. Men det bangade jag på, har ju inte direkt varit nån värme nu på kvällarna och att sitta mitt ute i vattnet är nog inte varmare precis...:/
Så jag bestämde mej väl egentligen för att bara vara hemma och ta det lugnt, men har nu börjat fundera på att fara dit där johan och några till ska vara. Bara grabbar är det ju, men vafan... Kan ju kanske vara kul det me ibland. Hm...
Ja vi får se hur kvällen artar sig egentligen..!:-)
Det enda jag vet är att nu ska jag fara till munksund för att sola. Suntan här bakom oss är sämst och på solariet vid busstationen törs jag inte in nå mer pga alkisarna som hänger där, så munksund känns som ett säkert kort om än det är lite längre!

Ha en trevlig kväll... Hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0