Lovely friday!

Yess, idag är det fredag! Mycket uppskattat :)
Lär dock inte hända så mycket idag, har varit iväg tidigare med Anna på Mio och sen åt vi lunch på Max. Mums!
Åhh jag blir så sugen på allt då jag strosar runt i möbelaffärer. Typiskt mej att vilja köpa massa nya grejer varje gång vi flyttar... Men samtidigt så ser ju alla ställen så himla olika ut så möblerna passar ju inte överallt, tyvärr..
Ska iaf börja med att få iväg köksbordet. Och just nu ser det ut som att jag har en köpare, nämligen Anna! Så då blir det att beställa ett större köksbord, högblankt vitt med svarta skinnstolar står på inköpslistan!

Har än inte orkat ta tag i tapetjakten, har bara börjat lite smått med att följa sofie och så. Men aldrig kollat ordentligt.. Vi kommer att behöva 3 olika fondtapeter. Har en redan som vi inte hunnit sätta upp i den här längenheten så det är ju bra. Resten av tapeterna var helt i min smak, vita. Så dom får stanna - OM det nu inte kommer vara massa hål och grejer när dom tar bort deras tavlor och sånt.

Idag blir det förresten kontraktskrivning... Ändå lite pirrigt, men det är nog i onödan det pirrar skulle jag tro!:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

förlåt vännen, ha så roligt ikväll. känner mig som en svikare. älskar dig iaf. PUSS

2008-09-20 @ 11:11:42
Postat av: Maja

Kanske många som fått den då :D

Filmen var jättebra! Rekommenderar den verkligen. Synd bara att den visades under en så kort period..

2008-09-24 @ 23:23:42
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja precis :) Jag hittade annonsen på Swedbanks egna hemsida. En kommunikatör bokar in personlig rådgivning med kunder och säljer pensioner osv vad jag fått veta nu, får nog lite bättre insikt när jag börjat :)

2008-09-25 @ 11:30:46
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Maja

Dessvärre bara halvtid så jag ska jobba halvtid på Aditro också :)

2008-09-25 @ 15:20:39
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0