Nu är det krig!

Vaknade med en klump i magen imorse, precis som man får när man är riiiiktigt nervös för något. Och det är min anledning även den här gången.. Har sovit grymt oroligt så jag tippar på att den här dagen kommer att bli dubbelt så jobbig som gårdagen. Nu är vi nämligen mitt uppe i budgivning på huset... Är tydligen vi och ett par till inblandade, och jag tror mej veta vem det är så känns inte som att dom kommer ge upp i första taget :/
Men blir det inte det här så får vi väl försöka leta vidare och förhoppningsvis hitta något annat intressant... Finns inte mer att göra.

Nu ska jag ta tag i lite städning här hemma, är verkligen behövligt... Återkommer väl senare med hur det gick. Heeejdå!:)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas ni får huset :)

2008-09-10 @ 16:25:55
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0