4 år!

Idag är det den 29:e april. Så för exakt 4 år sen bestämde jag och johan oss för att bli ett par. Tiden går så himla fort! Fast ändå känns det som att det alltid har varit vi. 4 år är ändå ingenting motför allt vi gått igenom, bra som dåligt. Men lycklig det är jag, och ännu lyckligare lär jag bli när vi får vårat första barn. Det är stort!
Ikväll ska det iallafall firas, med god mat(som jag förhoppningsvis kommer att få i mig..), och sen blir det garanterat nåt gott och onyttigt!
Hade det inte varit för att jag är helt matt i kroppen och knappt orkar öppna en banan, så hade jag ställt mig och bakat såhär dagen till ära. Men det får bli nån annan gång :)



Kanske inte den vackraste bilden på oss två tillsammans, men den får duga. Bilden är dessutom tagen på ett av mitt livs roligaste fester! Sommaren -08 och fotboll på sjöbodan :)

Jag älskar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Lea

grattis så roligt, visst är det helt otroligt hur 4 år kan kännas så lite fast ändå som ett helt liv:)

vi är i samma fas märker jag, 4 år och 1 bäbis=) jag tror jag har frågat men minns om en guldfisk...har ni nå namn åt lill tjejen?=)

2009-04-29 @ 13:38:35
Postat av: Maja

Tidigare har jag bara använt IKEAs kaffe-press, men nu använde jag allt en riktig kaffebryggare ;p Någon gång måste ju vara den första, haha.



Ja jag förstår det, huvvaligen. I veckan blir det nog ganska mycket partaj, först valborg, sen min födelsedag och då kanske även en födelsedagsfest! Själv då?



Gratulerar på eran 4-årsdag! :-)

2009-04-29 @ 13:45:56
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: lina

Grattis till dom fyra åren :-)

Och snart är ni inte längre bara två, utan då har ni också en liten knodd!!

Ja, alla månader har sin charm :-) Men det är ju jätte kul att han har blivit så aktiv. Springer runt och ställer till ackartyg i gåsolen redan! Det kommer bli en riktig busunge, det syns.. på långa vägar :-)

Nä, jag förstår verkligen vad du menar.. Man är nog energilös oc hopplöst trött bara av att vara gravid. Att dessutom åka på magsjuka är ju hemskt..

Men gu vad mysigt! Trodde aldrig nånsin att jag skulle sakna magen, men visst har den också sin charm. Fast den kunde bara få vara lite mindre:-)



Vi har faktiskt inga speciella planer. Ska jobba på fredag. Om vädret tillåter så ska vi grilla med nå kompisar:-) Har ni några speciella planer? Hur länge har du tänkt jobba? Några planer inför sommarn?



Kramar!

2009-04-29 @ 20:25:08
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Åh,grattis till 4-års dagen! :)



Valborgs är egentligen så himla tråkigt!Men grilla har ingen dött av så det är väl det som gäller :)



Men du,det är säkert p.g.a magsjukan som du har halsbränna!Så jag hoppas det går över för det är f*n inte ok!Usch,kommer ihåg det som om det vore igår...Äckligt värre!Men köp Rennie eller någon annan tablett mot halsbränna.Det hjälpte mig grymt mkt!



Nix,hade bara extra på Nodo så inget att gå tillbaka till...Dock vill jag så jättegärna bort från hotell och restaurangbranschen,men det är lättare sagt än gjort..



Vad är du i för vecka nu?

Tycker tiden går så himla fort,snart ska ni ju kläcka :) Är du fortfarnade mkt nervös inför förlossningen?Uhh,jag är så avis !!



Kram!

2009-04-29 @ 21:16:38
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Njae,inte för att vara bitter men jag vet dom som haft halsbränna hela graviditeten.Nu har du ju dock magsjukan som du kan skylla på,så jag hoppas det ger med sig snart!



Jag är sugen på att läsa till sjuksköterska..Men då måste vi verkligen köpa hus inom en snar framtid och att plugga på det är nog ingen höjdare.Men det är bara att ta det man får,och sen arbeta sig uppåt om man ska tänka positivt :)

Ska du tillbaka till jobbet du har när du kommer tillbaka från mammaledigheten eller är du sugen på att plugga?



Så tänkte jag med!Såg så många förlossningsprogram innan mig egen och blev så förundrad över hur man lyckas klämma ut något så "stort",men det går! :)

Norah kom ju som sagt med ansiktet uppåt viket gjorde huvudomfånget dubbelt så stort,och ändå sprack jag knappt nåt eller kände någon extrem smärta.Så det är nog väldigt olika från person till person.Ska du skriva någon förlossningsplan?



Idag har vi solat hela dagen i Långnäs hos mina föräldrar.Det har pimplats vin och öl,spelats spel och surrats.Själv blev det en kaffekopp då jag varit chaffis både igår och idag.Men är det sånt här bra väder imorgon blir man sugen på ett vinglas och en cigg i solen :)

Vad ska ni hitta på?



Kram och trevlig helg!

2009-05-01 @ 20:46:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0