60-års kalas

Är för ett tag sen hemkommen från stan. Har varit med Anna och fikat på kvarters och sen mötte jag upp mamma för att köpa en fin blomma till Agneta(hoppas inte hon läser det här...) som fyller 60 år idag! Så på en stund ska jag bege mig mot ångsågen för att hämta Johan och sen bär det av på 60-års kalas!
 
Resten av dagen/kvällen är det osett vad som händer, men antagligen bara mys i soffan. Men det passar bra för jag är himla trött och seg idag trots min ledighet! Men jag var dock uppe med tuppen imorse, vaknade strax efter 7 och skjutsade Johan på jobbet. Och sen blev det tvättning och städning här hemma vilket var väldigt behövligt!
Ska bli så skönt då man kan sätta tillbaka alla toalettsaker som smink, parfymer, diverse hårtänger m.m m.m på sin rätta plats - I badrummet! För just nu ligger det saker överallt och då är det minsann inte lätt att städa.

Glad påsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0