Är det sant?!

Har ju trott flera gånger att jag kännt bebisen, men aldrig riktigt varit säker. Men nu är jag nog fan säker! Vilken känsla. Och skönt eftersom att jag då slipper oroa mig lika mycket inför UL eftersom att det nu är rätt säkert att jag faktiskt har nått där inne! :) Kände tidigare idag då jag var hos sofie att det rörde sig längst ner i magen, som ett litet slag typ. Och alldeles nyss när jag satte mig vid datorn kände jag samma igen! Helt otroligt häftigt! :)

Gjorde korv i ugn och hemgjort potatismos till middag idag, så just nu stinker det lök och korv i halva huset. Måste vädra! Har kommit fram till att våran fläkt verkligen är kass, skulle vilja ha en ny. Men det lär ju få vänta, är ju så mycket annat som behövs. Och speciellt nu när vi har en liten i magen som behöver en massa saker då den kommer ut!

Har inte tagit någon ny magbild ÄN. Men det kommer, ska försöka få tummen ur imorrn och fixa det! Hoppas alla har haft en trevlig helg, hejs! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Åh,myspys med sparkar! :)



Jeans och graviditet går inte riktigt ihop.Men som sagt,skönt att vara gravid då det är sommar på ett sätt,då slipper man ha på sig jeans och för trånga jackor.Ett råd är väl att bara köpa ett par mammabyxor,mer än så behövs det inte.Jag köpte mina på Hanséns,sen har Piteå inga fler affärer med mammakläder (snygga iaf).Helt sjukt!

Måste nog vara dom jeansen.Jag längtar tills jag får börja använda dem :)



Vi har också bara slappat.Igår gick vi och la oss 21.30,då var jag grymt trött!Idag har vi grillat och åkt skidor,och SOM det var roligt :) Sen vann jag 2300:- så det var en klockren helg!



Är det någon kompis åt dig som är gravid?

Lyllos dig isf,finns inget bättre än att ha någon närstående att dela sina tankar och funderingar med!



Kram!

2009-04-05 @ 20:24:43
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: lea

visst är det helt otroligt, jag har haft sånna känningar i någradagar nu och då är jag bara i v 15:)

2009-04-05 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0