Finfrämmande

Får snart besök av min fina vän Emelie. Det händer inte så ofta så det ska bli trevligt!

Slutade jobba 20 i 1 idag, lite udda tid. Men blev bara 70%, skönt! Blir samma imorgon. Och ikväll hoppas jag på att Johan ska göra klart i badrummet så att duschen fungerar! Den är ju monterad och allt, men vattnet är inte draget till den än för att han saknade lite grejer i helgen.. Men idag, kanske! Ska inte hoppas på för mycket :)

Ska ta och tina lite bullar och koka kaffe innan blondie dyker upp! Ha va kul att kunna skriva så om andra nuförtiden ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag upplevde att magen växte i etapper,typ tvärväxte vissa veckor,och där runt v.17-20 var det en sådan period :)



Jasså?Jag var också grymt röksugen under min graviditet,men jag stod emot vilket inte alls var svårt med tanke på vad man bar på :)

Men jag sa samma som du att jag skulle börja om,och nog gjorde jag det.Mes som man är :)



Iveckan är det BVC,hälsa på lite folk och så Ishotellet på fredag.Ska bli spännande!



Vem är din karl förresten?Hur länge har ni vart tillsammans?



Kramkram!

2009-04-06 @ 20:17:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Här kommer ett snabbt svar :)



Jodu,nog komme du att bli större alltid :) Det var rätt så roligt med alla bekanta man träffade på stan.Ena sekunden tyckte någon att man var stor som ett hus och såg ut att föda vilken dag som helst,medan nästa tyckte att man var sååå liten.Så det är konstigt hur man ser det hela :)

Får du höra att du är stor eller ltien nu?



Nej,nog förstår jag att du står emot :) Men det är som sagt mycket känslor inom en.Innan man blev gravid så tog man ju en cigg när man var ledsen,man tog en när man var arg,glad,sur..Och när man är gravid så upplever man ju allt detta på en och samma gång ibland:) Så nog gör man det bra!



Jasså?Hmm jag och namn..Säkert om jag ser honom så känner jag igen honom.Vart jobbar han?

Vi har bara varit tillsammans i 2 år och 1 månad snart,så det var snabba ryck för oss :)

Antar att han är förväntansfull?



Har ni hus eller bor ni i lägga?



Kramkram!

2009-04-06 @ 20:52:07
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nää,hänger inte så värst mycket på Ångsågen faktiskt :)



Vi är GRYMT sugna på hus.Men jag känner att jag vill ha fast jobb innan..Och det kan ju dröja ett tag.Trots att vi ändå har en 2½:a så är det sjukt trångt redan nu!

Vart är det ni bor?



Kram!

2009-04-07 @ 08:01:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anna

torsdag kanske?! börjar ju fem då... annars är ja ju som sagt ledig varje kväll under påsken (fredag, lördag, söndag, måndag) =)

2009-04-07 @ 16:12:18
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Anna

japp hör av dig då du vet! men om du inte jobbar så skulle vi ju kunna äta lunch eller nå... Fast hade egentligen velat komma till er å se hur toan blev, men det hinns ju nån dag det med..

2009-04-07 @ 16:22:34
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Då vet jag på ett ungefär :)

Hur stort är huset och vad gav ni för det?

Var det mkt renovering?



Kram!

2009-04-07 @ 21:05:23
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0