Om en vecka!

Oj oj, nu är det rejält med nedräkning... En vecka exakt kvar till ultraljudet idag! Om man då ändå hade haft nåt vettigt att göra i påsk så kanske tiden går fortare! Men tyvärr så verkar det inte bli så. Möjligtvis att vi far till krilles föräldrars stuga på lördag och grillar med han och sofie. Annars ser det inte ut att hända så mycket mer.. Dom flesta ska ju bort eller jobbar. Det är jag dock glad för att jag slapp! Ska bli grymt skönt med 4 lediga dagar!

Ikväll hoppas jag på att få komma till Frida eller att vi träffas nån annanstans. Var så längesen & dessutom så håller jag på att längta ihjäl mig efter lilla Mira! Får hoppas att hon är snabb med att montera möbler så att det hinns med! ;)

Idag har vi gått 18 fulla veckor. Så på två veckor är det halvtid! Så egentligen har tiden faktiskt gått himla fort. Men ändå känns det såå långt bort. Hela sommaren ska ju hinna gå innan våran lilla bebis tittar ut! Sjukt länge...

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Tänk att nu är det bara 1 vecka kvar!

Tyckte nyss du sa att det var 3,så tiden går iaf :)



Men då måste ju erat hus ha varit ett grymt bra köp?Med tanke på så stort det var,hyfsat renoverat och priset.Oj vad kul att inreda ett barnrum!

Har ni några planer på hur det ska se ut?



I påsk blir det som sagt Ishotellet fredag till lördag.Resten av påskhelgen lär man ju vara död,för jag antar att det inte blir mycket sova då dom tycker att vi ska bli väckta kl.07.30 för en kopp lingondricka.Eh nej tack? :) Och sen kl.10 är det fritt fram för allmänheten att se sig runt och då vill man ogärna ligga och sova :)

Vad ska ni hitta på?



Kram!

2009-04-08 @ 18:19:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0