Påskhelgen

Usch vilken ångest. Har inte gjort nåt vettigt alls under denna helg.. Inte nåt som man brukar göra under påsk iallafall. Synd att vädret inte har varit som man önskat också. Men idag kan man inte klaga, och vad gör jag? Jo sitter här...! Har försökt med lite tjat få Johan att skotta av grillplatsen men det hjälpte inte. Envisa karl! Hade ju varit så mysigt att sitta ute och kanske grilla nån korv om inte annat!
Tidigare idag har vi varit hos johans moster och ätit våfflor, det var himla gott och hela 5 st gick ner i magen! Tror jag måste jämna ut det hela med en promenad i det fina vädret strax :)

Blev inte att vi for och grillade med Sofie och krille på stugan igår heller, vädret var ju inte det bästa och så hade Johan fullt upp med att fixa här hemma. Man börjar bli gooode less! Men nu är ju iallafall badrummet så gott som klart, duschen fungerar. Gjorde min premiärdusch igår morse! Underbart :) så nu håller han på att lista runt fönster och dörr och sedan ska vattnet till tvättstället kopplas och så måste vi ju upp med krokar och sånt. Men när det är klart så är det ju bara att ta tag i hallen. Så inte blir det mycket vila för Johan Grahn inte ;)

Tur var det ju iallafall att jag fick träffa Mira igår. Den lilla tjejen sprider enormt med glädje! Tänk att man snart kommer ha en sån där solstråle själv! :)

Nu ska jag ta tag i den där promenaden jag surrade om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0