Snart helg!!

Underbart, imorrn är det fredag och helg. Så på lördag får jag äntligen sova ut! Riktigt skönt ska det bli! Och en sak är då säker, på tre månader då jag slutar jobba kommer ingen vara lyckligare än jag! Är så grymt less det där stället nu så usch. Fast ändå har man ju tur att man har ett jobb såklart, men ibland måste man faktiskt få gnälla över sånt också!

Ska snart bege mig in mot stan hade jag tänkt, är ju tjejkväll ikväll och jag ska dit då me med tjejerna. Men då brukar man oftast ändå inte orka stå i en lång kö för en liten tröja. Så jag gör bort mina ärenden jag har idag på dagen istället så kan man bara kika och så sen! :)

Tog nyss en magbild, men den raderades gode snabbt. Haha. Får ta en ny kanske ikväll eller så!
Man är ju inte precis läcker! :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Haha, det var säkert en fin bild, men jag vet, man känner sig mer som en valross än som en sån där strålande vacker gravid kvinna! jag försöker dock tänka på hur himlarns snygg jag ska träna mig då allt e över :P

Ha det bra

/Malla

2009-04-02 @ 14:11:41
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Malla

Ja alltså jag är ju sugen på att sola lite solarium men jag har ju läst/hört att man kan få pigmentfläckar så jag vet inte om jag törs...men samtidigt så kan man ju inte gömma sig inne hela sommaren...usch jag ser verkligen genomskinlig ut!

Nu har ni inte långt bort till ul eller hur?

2009-04-02 @ 14:20:13
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Sandra och Lovis

Det blev säkert en jättefin bild! =)

Få se nu =)

2009-04-02 @ 15:00:44
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ja som sagt,var ju på stan idag :)

Men sprang även en snsbbis med mamma på kvällen men det var dit och hem.Bara en massa snorungar som var ivägen,så pinan blev kort!

Fyndade du nåt då? :)

Jag köpte en skinnjacka och ett par slitna jeans.Så nu vill jag att det ska bli sommar så jag kan använda dem.



Jag vill också vara klar med barnafödandet när jag är 30,har jag sagt iaf.Men nu fyller jag ju 27 så det blir tajt,haha.



Annars då,vad ska ni pyssla med i helgen?



Och lägg nu ut magbilden!!:)



Kram!

2009-04-02 @ 20:39:04
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Maja

Jo jag ska lägga upp dom i helgen förhoppningsvis! Jag längtar också tillbaka, vilket underbart land alltså! Ja det var trevligt att se dig med, vad roligt att magen din börjat växa.. spännande! :-)

2009-04-03 @ 11:46:39
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0