Karatespark

Började skriva på ett inlägg igår som jag snabbt avslutade eftersom att jag var tvungen iväg. Så kanske att det går bättre nu då :)

Har vaknat för ungefär en timme sen, blev väl ungefär 11 timmars sömn inatt. Haha. Men det var jag värd :) hade ju faktiskt bestämt mig för att ta en rejäl sovmorgon idag. Men det blev istället att jag la mig kring 10 så slapp jag ju sova hela dagen! Ser ut att vara finväder idag, fast det brukar ju oftast se bättre ut innifrån än vad det egentligen är. Igåkväll var det då allt utom finväder! Snö! Usch, trodde jag skulle slippa se det på ett bra tag nu, men icket.

Vet inte riktigt vad som händer idag, men är mycket möjligt att jag far in till stan, med eller utan sällskap. Vi får se! Ikväll ska vi iallafall sitta på Nodo och surra alla tjejer. Lena är ju hemma! Äntligen. Har saknat henne så enormt mycket under dessa nästan 4 MÅNADERNA! Och snygg är hon, oj oj ;) Det är ju tur att nån ser till att vara det iallafall. Själv känner jag mig allt annat än snygg, och värre lär det ju bli :) har inte färgat håret på ungefär 5 månader och köper knappt nå kläder längre... Det måste jag ta och ändra på, tycker synd om Johan ju. Har dock lite beslutsångest, vill inte ha den här äckliga mittemellanfärgen nå mer på håret.. Antingen gör jag det mörkbrunt eller ljusblont, och just nu lutar det åt det första alternativet. Har ju varit blond så länge jag kan minnas och självklart trivs jag ju i det, men ännu mer förändring skadar ju inte. Går ju alltid att färga om det sen om jag skulle bli förjävlig :) jaja, vi får se hur det slutar. Ska ta med mig Lena på coop eller nått sen så får vi se vad som händer!

Kom på en till sak, imorse då jag just vaknat låg jag kvar i sängen en stund och kände på magen. Hade just tänkt ge upp, eftersom jag inget kände. Så jag släppte handen från magen och just då fick jag världens karatespark på den vänstra sidan, jag såg t om hur magen for uppåt! Var både läskigt och riktigt coolt. Rädd blev jag då, för jag skrek nog rakt ut och Johan var i tv-rummet och undrade vad fan jag höll på med :P

Jaja, nu ska jag sätta på mig ett ansikte. Ha en trevlig lördag! 

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Åh jag blir så avundsjuk när du känner sparkar!Håller med,det är läskigt i början,men man blir van och då är det bara underbart :)

Och före v.25 behöver man ju inte känna sparkar varje dag,nog för att man helst vill det :)



Igår bjöd vi min mamma och pappa på tacos och drack lite rödtjut,idag blir det bara lugna puckar då jag har min "ätardag",så jag ska dyka ner i första bästa godispåse :) Ni då?

Kram!

2009-04-18 @ 11:17:35
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Lea

oj så avundsjuk jag är på dig,! har bara kännt små finuligheter ännu:) På torsdag ska vi äntligen få se bäbis igen och få ett datum!=)

Jag är själv så otroligt less på mitt hår just nu, men ingen inspiration!:)

2009-04-18 @ 14:05:43
Postat av: Lena

Mne gumman vad du e söt :) du vet väl att jag tycker du ska bli brunett..I like it! ses snart Puss!

2009-04-18 @ 15:34:20
URL: http://lena85.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejhej! Jag ville ta reda på könet men Stefan ville inte så jag fick vackert vänta:)

Men jag är glad att vi inte gjorde det:) Men om man tar reda på könet skapar man nog en lite annan relation till sin bebis, man kan nästan bestämma namn och allt sånt:)



Min kusin väntade tvillingar och valde att ta reda på könen (de har en ficka sen tidigare) och då sa deras BM att det var 99% säkert att den ena bebeisen var en flicka och att de trodde att den andra var en pojke, till 70%. de gjorde ju flera ultraljud eftersom de väntade tvillingar och sa samma sak varje gång.

Men när de föddes så kom det två pojkar!! Dom blev lite snopna och skickade alla nyinköpta flickkläder till oss :)



Har ni börjat fundera kring namn och sånt ännu då?



Hoppas ni haft en härlig helg!

kram/A





2009-04-18 @ 22:01:29
URL: http://annasmirakel.blogspot.com
Postat av: Emilia

Hehe, joda. ;-) Hur går det med huset erat, är det klart? Vill ju komma och titta :-D

2009-04-18 @ 22:18:03
Postat av: Maja

Åh vad spännande och vad roligt om det är en liten tjej :-) Hoppas allt är bra!

2009-04-21 @ 14:30:18
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0