35 dagar...

Ja nu har verkligen nedräkningen börjat. 35 dagar kvar! Kan inte riktigt fatta det!? Vi blir föräldrar på bara någon vecka.. Så konstigt :)
Börjar kännas riktigt pirrigt faktiskt, många funderingar om hur det kommer vara och hur det ska gå. Är faktiskt ganska nervös inför den första tiden, som även sägs vara den svåraste. Men det är ju klart att vi ska klara även det tillsammans!
Ska bli så kul att äntligen få se hur hon ser ut... Men vi vet ju då iallafall att hon har min näsa och Johans öron :)

En sak är då säker, nu har hon inte stor plats att röra sig på i magen.. Varenda rörelse hon gör med fötter och knän känns ungefär som att dom ska komma ut genom min hud. Är inte så skönt. Fast sånna småsaker tror jag inte att jag ska klaga på, för jag lär ju få vara med om värre smärta. Aj!

Nej jag måste lägga mig i sängen en stund nu och se lite tv... Känns att jag har varit igång ett tag, ryggen och fogarna vill inte vara kompis med mig just nu. Men så går det om man får för sig att börja skura mot kvällen. Längtar förresten efter min soffa som brukade vara så skön att se tv i, för där har jag inte kunnat ligga/sitta på evigheter. Den är alldeles för djup så det är en omöjlighet nuförtiden.
Jag sa åt Johan för någon kväll sen att jag känner mig som dom här extremt feta som det brukar vara dokumentärer om titt som tätt som behöver typ lyftkran för att ta sig ur sängen :p
Men det var nog kanske lite att ta i!

Nä slutsvamlat för ikväll... Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

jaa det var nog liiiite att ta i... du är ju bara stor om magen resten är du ju fortfarande spe om=)

Tänk för tusan att du snart är mamma... herregud, så himla roligt!!!

2009-08-07 @ 12:57:39
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: milla

Tack så mycket, hon är verkligen underbar! :) Och snart är det eran tur också ser jag ;D Ni har en underbar tid framför er! Nervös inför förlossningen?

2009-08-07 @ 19:06:33
URL: http://camillalovgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0