Besök av Madde och Tila.

Idag har jag haft besök av Madde och lilla Tila. Herregud vilken liten hund... Till och med Sigge var ju dubbelt så stor :)
Hon är ju iofs bara en liten valp på 17v tror jag, men ändå..
Tog lite bilder så här får ni se :)




Lite skillnad på storlek va? :) Dock är ju Sigge en ganska stor katt, men ändå!

Nu inväntar jag Johan som snart kommer hem från jobbet, sen blir det middag.

Imorgon blir det att hälsa på Emma & Hugo i norrfjärden.. Har inte sett honom sen han bara var nån vecka så han lär ju ha växt en del. Blir kul! :)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jo, nog var hon trevlig mot mig, men jag kände ingen tillit för henne. Svår att få "kontakt" med.

Men men, det blir nog bra :)



Sköt om dig! Kram



2009-08-18 @ 17:00:15
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Lea

Jo eller h'n är inte fixerad men det är ju ingen fara så länge dom ligger neråt,så det är det vi ska ta reda på i morgon, men jag tror dock den gör det pga minskade rörelser och att dom är på samma sätt och ställe men hon kunde inte säkert säga att det var skallen o det är nu dom vill vara säkra ifall det skulle bli vändningsförsök men jag har inte tänkte på det utan får ta ställning till det i morgon efter Ul i sånna fall men ja vill föda normalt till varje pris känns det då som nu i alla fall!:) hur mår du då börjat hända något?=)

2009-08-19 @ 10:12:50
Postat av: lea

jo jag kommer med uppdatering direkt=)

Shit det kanske är på G snart för er då=) själv sover jag gott har knappt sammandragningar och förvärkar har jag då adrig kännt av men fogarna och ryggen, börjar bli tungt;O så jag kommer gå över minnst 12 dagar om jag får gissa;P

2009-08-19 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0