Bingolotto

Sitter och laddar upp för Bingolotto, hur man då gör det?:) fick en lott av mamma och en av mormor så idag hade jag tänkt vinna en mille!

Idag har Johan och hans far jobbat på som tokar här ute med altanen.. Så nu har vi tak! Inte illa :) är ju dock kanske inte världens snyggaste tak ÄN, med synlig plast och plåt och vad tusan det då är, men det duger gott och väl för att ha barnvagnen under i höst. För innertak och inglasning blir det inte förrän till våren då vi förhoppningsvis hunnit spara ihop mer pengar!

Annars har dagen inte bjudit på något speciellt.. Har varit hos mamma och ätit lunch, och sen kom hon och mormor hit och åt middag - Pizza. Det var himla gott må jag säga ;)

Såja, det var dagens update. Mer ids jag inte just nu! Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: M

Åh mormor!!! Snart får jag också träffa henne.. :)

2009-08-30 @ 22:10:17
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: M

På tisdagen förhoppningsvis... Men förmodligen väldigt sent.

2009-08-31 @ 16:45:19
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0