Bröllopet

Har inte orkat uppdatera om bröllopet förrän nu, var helt död igår. Kände mig typ bakis, haha.. Vi låg väl i sängen och halvsov till 14.30 tror jag :)

Bröllopet var jättefint, kom tårar redan under repetionen så då kan ni ju tänka er. Ja, jag grät en del. Tur att jag beslutade mig för att inte vara tärna, för då hade väl alla fått bada där framme :p
Själva ceremonin hölls 15.00 i stadskyrkan, men jag var i lokalen redan 13.30 för att strö ut rosenblad och pynta det sista på borden.. Johan for dit ännu tidigare med krille, kl 12, för att blåsa upp ca 80 ballonger. Men som tur var med en sån där heliummaskin, annars hade det nog tagit ett tag!
Efter vigseln for tärnorna(och jag inräknad) till lokalen(Norrmalmiafoajén) för att ta emot gästerna som skulle komma kring 17.00. Under tiden for Johan och krille och hämtade upp brudparet i Johans cheva, så det var ju bra att den kom till användning nångång... :)
Sedan blev det mat, sång, fina tal, lekar, dans, tårta, och karaoke.
Här kommer lite bilder, resten lägger jag upp på min pixbox!

Påväg mot sin blivande man!

Nu är det dags...

Marskalkarna

Tärnorna

Ris överallt :)

Fia o Krille, så fina!

Dukningen som blandannat jag gjort! :)

Två av tärnorna i nya outfits för kvällen :p

Johan mfl..

Vem kan det va? Frida och Jessica kanske!:)

Uppträder, SÅ BRA!:)

Skära tårta...

Micke och min älskling.. Nån som är knall?!:)

Peter och Johan

Och sist men absolut INTE minst.. Min mage v34+2! ;)


Jag hade faktiskt inga kort på mig från bröllopet, är ju inte så ofta man tar kort på sig själv med sin egen kamera. Och speciellt inte då man är nykter... I fyllan brukar man ju knäppa hejvilt! :p

Nu ska jag lägga mig ute i solen en stund.. Har ju faktiskt inte ens invigt våra nya solstolar!

Kommentarer
Postat av: M

Här har det hänt grejer! Kul att se :) Men varför kapar du alltid ansiktet? ;) Hoppas allt är bra! Kramar

2009-08-03 @ 14:20:47
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Oj jäklar i hoppet!

Här har det hänt grejer med magen :)

Den ser även ut att ha sjunkt ner lite sen v.28,kan det stämma?Oj vad spännande!



Vi har haft en superbra helg.I fredags blev det film och mys,i lördags åkte vi till Storforsen och Vissträsk och där var vi hela dagen,sen igår så var vi på badstranden och i Långnäs!Vad har ni hittat på?Ser att ni varit på bröllop,vad kul!

Är ni förlovade förresten?

Kramkram

2009-08-03 @ 14:38:31
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

men åh guu va ni hade jobbat bra och fixat allt inför i lördags!!! superduktiga ju, johanna har tur som har er som vänner



he va himla kul, men ja varty så jävla knall...var LÄNGESEN man blev så fuller...hihi...har gode mkt ångest, menmen =) Nu är de färdigt me att festa så hårt...=)



vilken fin mage du har, det är så roligt med bilderna och sen för sin egen skull att ha något att titta tillbaka på då lillan väl har kommit ut..=)



kram!

2009-08-03 @ 19:58:09
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: M

Äh vadå, det hör ju till. Är ju bara bra att jämna ut proportionerna lite.. ;) Skulle ju vilja se hela du med alltet innan det försvinner. Vet inte om jag kommer hinna hem innan dess. Så du kan ju skicka nån bild på msn eller nåt iaf. :)

Vi ska få bo hos Js kusin ett tag, medan vi söker något eget. Skulle sååå gärna vilja hitta en bostadsrätt i vår prisklass, hyfsat till. Men vi måste höras mer nån gång ju. Jobbar till på torsdag, så efter det kanske.. :)Är du mest hemma på dagarna eller ränner du runt? Ha det! Kram kram

2009-08-03 @ 21:40:11
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Min mage sjönk i v.35 tror jag det var,men hon var ändå ruckbar våran envisa lilla tös :) Så jag tror inte det hör ihop,om magen sjunker och om hon är fixerad.Men vem vet?:)

Jag vet att jag kände ett enormt tryck neråt från v.36 och framåt,som om hon ville komma ut!

Har du känt något sådant?

Jag trodde alltid det var vattnet som höll på att gå,därav paniken när jag kände det på stan,men Norah låg längst ner så det var hennes huvud jag kände,helt sjukt!



Jag blev också "bakis" när min morbror gifte sig förra sommaren,haha!men jag tror det är för att man är så trött och har mkt att stå i..



Yepp,vi är förlovade!

Vi förlovade oss rätt så snabbt..Och det verkar håll än iaf,haha.

Men Ante är inte heller i "behov" av att gifta sig så jag hoppas att han en vacker dag får tummarna ur..:)



Kram!

2009-08-04 @ 09:12:32
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Då ligger säkert också eran lilltjej långt ner :)

För när man kommer in på förlossningen får man typ ett "diagram".Övre diagrammet visar barnets väg ner mot exit och undre diagrammet visar hur mkt man öppnar sig,och när dessa 2 diagram möts i mitten är man redo att föda!Men för oss började jag längst ner på det där man öppnar sig medan jag i stort sett var redo att föda om man kollade vart Norah låg i jämförelse med vad jag var öppen..Oj vad tjorvigt det blev,hoppas du förstod :)

Jag var som sagt bara öppen 2cm när jag kom in,så jag kan garantera att om du är öppen 6-7cm så kommer din förlossning att gå fort!Så jag ska hålla alla tummar jag bara har :)

Kram!

2009-08-04 @ 21:11:28
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Månne hon ha rött hår? :)



Jag tänkte precis samma sak.Hur f*n ska man lyckas!?Men på nåt sätt så!Jag tänkte att klarar alla andra det så ska väl jag också klara det,och då klarar du också det! :)



Det är på Golfklubben,men framtiden är lite oviss.Går det bra för dem i vinter och om dom är nöjda med mig så blir det heltid.Är lite jobbigt att inte veta.Men funkar det inte så funkar det inte.Då är det bara att ta nya tag och leta annat.Visst lät det där positivt?Haha..



Kramar

2009-08-04 @ 22:59:28
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0