Dagens

Har just kommit hem från Sofie där jag varit förbi en sväng. Emma och Hugo var också där och hälsade på :) blev kaffe och lite surr som vanligt då förstås! Innan jag for till Sofie var jag med Johan på pentryt och åt lunch och sedan kunde jag inte hålla mig ifrån stan, så strosade där i kanske en timme.. Köpte ett linne på gina, det var det enda!
Hade även tänkt förbi barnens hus, men ides inte idag heller. Måste köpa oss en skötväska och lite smågrejer såsom vagnleksak och kanske ett täcke.. Men jag tror att Johan ska få följa mig dit imorgon eller nått!

Johan var så söt imorse då han berättade hur orolig han har börjat bli. Att han vaknar flera gånger varje natt och tänker för sig själv "shit nu kanske det är på g snart!"
Det är alltså inte bara jag som sover dåligt på nätterna! :P

Imorgon är det redan fredag, känns nästan som att veckorna bara består av måndagar och fredagar, men det gör ju inget.. Då går tiden fort :)

Ikväll får vi se vad som händer, Johan och alla andra grabbar ska iväg och spela fotboll som dom gör varje torsdag. Så kan hända att jag far och hittar på nå med tjejerna då!

Nu ska jag ta och skriva en handlingslista, för då Johan slutar kl 4 blir det storhandling...
Ska ta en magbild imorgon som jag lägger upp sen. Måste ju dokumentera mina sista veckor med magen nu :)
Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja visst är jag duktig? =) Kul att ses idag förresten!

2009-08-27 @ 18:44:15
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Mona

Jo visst, det ska vi ju alla:)jag tror att man som par också ska förbereda sig på att en liten ska komma, man tänker kanske inte på det så mycket men jag tror att under dessa 9 månader så sjunker det in mer än vad man tror. Om inte så behöver man den här tiden för att ha råd att köpa alla grejjer som behövs till en bebis! Bil, barnvagn, spjälsäng, skötbord jaa..listan är lååång!:)



jag jobbar på Swedbank på telefonbanken ute på furunäset.

2009-08-28 @ 17:01:59
Postat av: Malla

Tack så mykcet :) jag gillar verkligen att skriva, det är nog därför :)



Allt går bra här hemma, man börjar lära sig hur hon är vaken, fast det kommer ju hinnas ändras en massa :)

Hon är då i alla fall snäll.

Har ni "bestämt" namn åt er lilla än? Inte för att man kan vara 100% säker innan dom är framme, Nellie hade ju kunnat se ut som ngt helt annat.

2009-08-29 @ 11:13:44
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0