Helgen

För att sammanfatta den här helgen bäst kan jag väl skriva att det varit olidligt VARMT! Får jag säga hur less jag faktiskt är på värmen nu...? Sjukt less! Det är nog dock den enda gången jag kommer att säga så också, för i vanliga fall kan jag vara i solen hur länge som helst. Men nu är ju min kropp lite annorlunda och värme tål den tydligen inte...

Hursomhelst, i helgen har vi bara varit hemma. Så himla skönt! Hade en del saker som skulle fixas, och lite av det har vi väl gjort... Jag har tvättat bilen helt själv, men taket fick fortsätta att vara skitigt för dit når jag inte.. :P
Johan har fortsatt sitt bygge på altanen, eller trappan runt, med liite hjälp av mig igår. Jag började att röja bland gamla ouppackade flyttkartonger som står i garaget igår, gjorde en del fynd men mest blev det att slänga saker.
Idag har vi varit i öjebyn och ätit och sedan tog vi hundarna och badade dom nere vid hamnen. Det tyckte dom verkligen om, och Amie hade nog varit kvar där än om hon fått! :)

Nu har vi precis kommit hem från coop efter att ha veckohandlat, vi har bestämt oss för att försöka göra så istället för att fara fram och tillbaka flera gånger i veckan på affären. Så nu har vi även gjort en matsedel för i veckan och det var faktiskt Johans idé... Han är nog faktiskt den av oss som är mest intresserad av att äta bra! Så vi får väl se hur det går i veckan om vi kommer att fortsätta med detta, men det tror jag! :)

Vad som händer i veckan har jag ingen aning om, så jag tar gärna emot förslag...
Ha en fortsatt härlig söndag & GRATTIS Anna återigen på 24-års dagen!!




Kommentarer
Postat av: milla

Ja jag förstår att ni längtar, det är nu livet börjat :) Ja vad ska man säga om förlossningen?;) Visst gjorde det ont, men som sagt det var värt all smärta och jag längtar redan tills nästa gång, om än det får vänta några år :p Det är en så otrolig upplevelse! Så du har inget att oroa dig för :) Kommit på något namn än?

2009-08-10 @ 15:26:32
URL: http://camillalovgrens.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack tack=)

Slängde du grejjer, ja hade kunnat komma å fynda, för du har alltid så fina prynadssaker=)

Ska vi kanske ses i veckan?

Torsdag har jag nog tänkt på stan. Om jag inte hinner göra bort allting imorron, ska dit snabbt efter jobbet och byta till en mindre storlek på ringen jag fick av Nicke. Sen får ja se om ja ids gå nå mer, men om ja itne gör det så ska ja nog in på torsdag.. men vi hörs

kram

2009-08-10 @ 20:24:44
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0