Hicka

Just nu har lillan hicka i magen, är faktiskt andra eller kanske tredje gången idag t om! Hoppas att hon slutar snart så att jag får sova, är inte så lätt nu faktiskt... :)

Har varit hos barnmorskan idag och det gick bra som vanligt... SF-måttet låg på 33cm och hjärtljudet tickade på med 144slag/min. Och nu hade hon sjunkit ner rejält, men jag hade inte väntat mig något annat heller eftersom att det känns riktigt ordentligt..

Idag har jag även varit med tjejerna på stan, eller det blev väl egentligen inte så mycket att gå på stan. Men lunch åt vi såklart på Nodo!
Till middag blev vi bjudna på mat hos johans föräldrar - raspeballer(!?), tydligen himla lättgjort och det smakade ju faktiskt nästan exakt som palt.. Det måste jag prova hemma nångång!
Ikväll har "vi" också monterat ihop spjälsängen, och sedan bäddade jag den.. Blev så fint! Är nästan så att jag vill krypa ner i den själv ;)
Hade ju kunnat vara effektiv och ta en bild.. Men det har jag inte orkat än. Kanske nån annan dag! :) 

Det här blev verkligen ett trist inlägg, eller ett typiskt "dagboksinlägg"... Idag har jag... Hoppas att ni stod ut! :) nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Jag brukar göra raspeballar, de är skitlätta att göra! =)



Å, ag kommer ihåg när vi bäddade bebissängen första ggn! Åsså är man där och bäddar och viker och fixar hela tiden! =)

Ser fram emot en bild på den lill*s sovplats! =)

2009-08-13 @ 08:44:20
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Mona

Jag har precis gått in i v 24 nu så jag tycker att det går fort:) men jag kommer säkert pusta och stonka snart också för att jag är så less..hehe. Jag längtar bara så otroligt mycket efter att lillen kommer! Vi kommer inte göra något könsultraljud så det får bli en överaskning:) Jag tror att det blir en pojke.

2009-08-13 @ 09:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0